וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרודסטר שלא מביאה כבוד למספר

7.11.2010 / 7:33

רודסטר מס' 23 מגיעה מגרמניה מצוידת במנוע שמפיק 300 כ"ס. רק 23 חתיכות תיוצרנה. אבל עם הופעה כזאת, גם הגדול מכולם לא יעזור לה

נניח שמעצב שפוטר מאודי היה מרכיב לעצמו מכונית חדשה שחוברה מ-R8, אודי TT, וקוואטרו משנות ה-80. מה לדעתכם הייתה התוצאה הסופית (מעבר לתביעה משפטית)? לעניות דעתנו, זה היה יכול להסתכם במשהו כזה - רודינג רודסטר 23: מכונית דו-מושבית גסה ומרובעת מסדנת רכב קטנה, שבכוונתה לפתות 23 אנשים לשלשל לחשבון הבנק שלה כמה עשרות אלפי יורו על המכונית שבתמונה. שווה?

על פי הנתונים הרשמיים שפורסמו, בהחלט עושה רושם שכן. לרודינג רודסטר 23 מנוע שישה צילינדרים מוגדש-טורבו שמחלץ מקרביו כ-300 כ"ס ו-40.8 קג"מ. לא נשמע כמו פיצוץ לפנים, אולם אם מכניסים למשוואה את משקלה הנמוך של המכונית שעומד על כ-890 ק"ג, מוסיפים לכך תיבה ידנית עם שישה יחסי העברה והנעה אחורית, מקבלים תאוצה לא מאופקת בכלל: 100 קמ"ש מושגים ב-3.9 שניות ומהירותה המרבית חולפת מעבר לגבול של 280 קמ"ש.

המכונית מפותחת באופן ידני בקו קטן מאוד, אך באמצעים מודרניים. בכוונתו לייצר 23 עותקים, והיא תוצע בשתי גרסאות שונות, כאשר הבכירה והיקרה יותר חמושה בדיפרנציאל מוגבל החלקה משופר, יחד עם מנגנון המאזן את העוצמה בין שני הסרנים. עוד ברשימת התוספות האופציונאליות ניתן למצוא מפרטים בלעדיים ל'ימי מסלול' כגון בלמים מוגדלים, מושבי 'רקארו', מערכת צמיגים מהוקצעת תפורה לאספלט התחרותי, ועוד שורה של גאדג'טים לתא הנוסעים כדי להנעים את החזרה הבייתה..

בשבועות האחרונים נצפתה המכונית במסגרת ניסויים במסלול הנורבורגרינג הגרמני, תחת עיניהם הבוחנות של בכירים מ-KTM שבודקים את כישוריה מול ה-X-bow המסחררת. מצד אחד, לא בטוח שהרודינג רודסטר צריכה לטפס אל רף כל כך גבוה מול KTM. ואולם, כל מי שמרשה לעצמו לנצל את מספר 23 בשביל קידום מכירות, רצוי שיניב בסוף הדרך תוצאות ספקטקולאריות לפחות כמו מייקל ג'ורדן. תשאלו את לה-ברון ג'יימס מה זה לעמוד בציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully