וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט אוואו פוזלת לשבילים

3.11.2010 / 8:20

השלוחה הדרום אמריקנית של שברולט הציגה בתערוכת הרכב בברזיל גרסת שטח רכה לסופר-מיני הקוריאנית. האם זו האוואו קרוסאובר?

חודשיים לאחר חשיפת האוואו החדשה, הציגה שברולט דרום אמריקה את האוואו (אגילה) 'קרוס-ספורט' על במות תערוכת הרכב בברזיל. על רקע חשיפתה, נקודת ההנחה היא שלשברולט העולמית תכנית לחשוף קרוסאובר קומפקטי המבוסס על הסופר-מיני שאנחנו מכירים מישראל. ומאחר ואין למותג שום כוונה לוותר על נתח רווחים בקבוצה הזאת, אפשר להסתמך על התמונות כי אין הבדל וויזואלי גדול בין הגרסה המערבית, לבין הדרום אמריקנית.

"בייבי קרוסאובר" או לא, הקרוס-ספורט תתברג בקלות בקרב טוחנות השבילים העממיות. בתכונותיה חזות צעירה ותוקפנית בשילוב קשתות גלגלים גבוהות, מרווח גחון שימושי (אבל בטח אינו מאפשר דילוג מעל סלעים) ואופציה להנעה קדמית או כפולה. לדברי שברולט, נעשו שינויים גדולים למעטפת החיצונית כך שזו תהיה קשיחה יותר, וניצול המרחב הפנימי מציג כושר נשיאת מטען רב מאחרי השורה השנייה. תא הנוסעים יוצע בשני גוונים – אפור בהיר, או שחור על פסי קשת כתומים, ובדגמים בכירים תוצענה מערכות שמע משוכללות.

שברולט טרם ציינה אילו מנועים ישכנו בחזיתה של הקרוספורט, אולם סביר כי אלה יגיעו ישירות מגרסת הסופר-מיני הקטנה שהוצגה לא מכבר. מדובר בחטיבות כוח נמרצות יותר מאלה שהיו בדור הקודם תוך הטמעה של תיבות הילוכים משופרות. נפח המנוע צפוי כי יעמוד על 1.4 ל' ויפיק בין 100 ל-130 כ"ס בשידוך לתמסורת אוטומטית עם שישה יחסי העברה. חלק מן הגרסאות חמושות במנגנון 'עצור וסע' (דימום המנוע בעת עמידה) להפחתת תצרוכת הדלק ופליטת ה-CO2.

עוד בגזרת רכבי הפנאי, נראה כי גם חטיבת אופל השייכת לשברולט בודקת אם הפלטפורמה לעיל תתאים לקרוסאובר חדש המבוסס על הקורסה. מכל מקום, האוואו קרוספורט תעלה לייצור לקראת שנת 2012 ולאחר מכן נדע אם ומתי פניה לאירופה וגם לישראל בתקן המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully