וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי דיאבל נחשף במילאנו

3.11.2010 / 17:20

האופנוע השטני של דוקאטי נחשף עם עיצוב חריג, 162 כ"ס וצמיג אחורי 240 מ"מ. יגיע לישראל בינואר. המחיר טרם נקבע

בסוף נהר הטיזרים מצד יצרנית האופנועים מבולוניה, הדיאבל, הפאואר קרוזר החריג של דוקאטי נחשף רשמית בתערוכת האופנועים השנתית שבמילאנו. הדיאבל, שאת שמו קיבל בעקבות הופעתו השטנית, אמור לקחת את דוקאטי לאפיקים חדשים בעולם הדו-גלגלי המשתנה (בעיקר מתכווץ). מעבר להגדרתו כאופנוע שרירים (המיועד בעיקר לשוק האמריקני), הוא מתהדר בעיצוב חריג מאוד, שרבים יתקשו לעכל. שני פריטים עיצוביים וטכניים מושכים בו את תשומת הלב וזו סעפת הפליטה המעוקלת והצמיג האחורי הרחב. זה מפתיע מאוד במידותיו החריגות שעיקרן רוחב של 240 מ"מ.

בהמשך לכך וכפי שנחשד בתחילה, הוא מקבל את מנוע ה-1,200 סמ"ק המוכר מהמולטיסטרדה, אך בזכות מספר שינויים, הספקו עולה מ-150 לכדי 162 כ"ס. ו-13 קג"מ. נתונים אלה לא צפויים להתקשות במשימה של לסחוב 207 קילוגרמים קדימה, ובכל מקרה, לעזרת הרוכב יעמדו כמצופה מספר מערכות אלקטרוניות. הראשונה, בקרת משיכה, שתפקידה למנוע מהכוח הרב לסחרר את הגלגל האחורי, השניה היא האפשרות לבחור בין שלוש מפות הצתה שמשפיעות על תפוקת הכוח, לרשות הרוכב מוצע גם מסך תצוגה דיגיטאלי חדש השולט על כל רכיבי האופנוע וכמובן, מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים. הדיאבל יציע גם מתלים מתכווננים במגוון אופנים וכן גרסאות מאובזרות יותר שבהן מרבית הפלסטיקה מוחלפת בחלקים מסיבי פחמן.

מ'ליגל' יבואנית דוקאטי לישראל נמסר כי הדיאבל יגיע לישראל כבר בחודשים ינואר פברואר 2011 וכי הזמנות ראשונות ניתן לעשות כבר עכשיו. על מחיר רשמי עדיין מוקדם לדבר, אך זה צפוי להיות נמוך מ-200 אלף שקל.

דוקאטי דיאבל. אתר יצרן
דוקאטי דיאבל/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully