וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים את מכונית השנה: קטנות

7.11.2010 / 9:42

משאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב יוצא לדרך עם המכוניות הקטנות החדשות והמחודשות שהגיעו בשנת 2010. הצביעו והשפיעו. יש לכם לחיצה אחת! בלבד! השתמשו בה בתבונה

כמידי שנה, את החודשיים האחרונים של השנה היוצאת, אנו מקדישים כאן בוואלה! רכב לבחירת מכונית השנה שלכם, שלנו, של ישראל. באמצעות סדרת משאלים באתר הרכב של וואלה!, נציג קבוצות המכילות את הדגמים הקיימים בסגמנט שהגיעו כחדשים או שחודשו במהלך השנה החולפת (ולא ההיצע כולו), מהם תוכלו לבחור במכונית הראויה ביותר לטעמכם להיקרא 'מכונית השנה' בקטגוריה בה היא מתחרה.

את הנתונים מהמשאלים המקדימים נשמור עד למשאל המסכם שיפורסם לקראת סוף השנה ובו תוכלו לבחור מי היא מכונית השנה של ישראל ל-2010 מבין כל מנצחות הקטגוריות. בשנה האחרונה הייתה זו אודי R8, אך מי תוכתר כמלכה של השנה?

את סדרת המשאלים נפתח עם קבוצת המכוניות הקטנות. קבוצה שזכתה בשנה האחרונה לחידושים רבים בזכות הטבות המס ואף הצפיפות הגוברת בכבישי ישראל. אז כל שנותר לכם לעשות זה להביט בתמונות, לבחור את המכונית הראויה ביותר ולהצביע עבורה. רק זיכרו, יש לכם קליק! אחד! בלבד! לביצוע בחירתכם, אז השתמשו בו בתבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully