וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף R: הוצאה קטנה, שיפור גדול

25.11.2010 / 9:53

בתמורה ל-670 יורו תקבלו סט שיפורים של סדנת MR דיזיין לפולקסווגן גולף R. מה בקנה? 332 כ"ס וחישוקים נוצצים

סדנת MR קאר דייזין מגרמניה סוגרת שנה עמוסה בפרוייקטים. אחרי שפגשנו במהלך החודשים האחרונים 4 כלי-רכב משופרים שלה, כולל גרסה הזויה של פולקסווגן טוראן (דור קודם) במעטה תוקפני, עכשיו ממש לפני 2011 היא מציגה את המכונית החביבה עליה פולקסווגן גולף R בתוספת עוצמה במחיר שווה לכל כיס. למי שבבעלותו הגרמניה הספורטיבית כמובן.

לשם שינוי, MR שמה בצד את הקוסמטיקה הוויזואליות והתעמקה בעיקר בתוכן. "הרטרו עושה את שלו לבד" כך לדברי הסדנה שמתייחסת לחזותה של ה-GTI דור 6 הבאה לידי ביטוי בגריל הקדמי ובתא הנוסעים. למרות זאת, הם לא נטשו את העניין החיצוני ללא דגשים; ברשימה המצומצמת אפשר למצוא חישוקים מוגדלים בקוטר של 19 אינטש על גומי בעובי 235/35 על שני הסרנים. נראה שגם את המדבקות המכערות חסכו הפעם ושמרו על גוף נקי מקישוטים.

תחת מכסה המנוע שוכן קיט מסדרת ה-MR6. מבחינת ההיצע, זוהי אחת החבילות המובילות באגף השבבים: מערכת ניהול מנוע מתוחכמת שסוחטת מהליבה הרבה מאוד כוח ללא עזרים נוספים. בסיועה, היחידה של הגולף R בנפח 2.0 ל' TFSI, מצמיחה הספק מרשים של 332 כ"ס לעומת 265 כ"ס בדגם המפעל. התיבה הידנית עם 6 יחסי העברה שולחת כ-47.5 קג"מ לכל הגלגלים, לעומת 35.7 במכונית הסדרתית. ב-MR טוענים שטווח הנצילות של היחידה הוגדל משמעותית; המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5.3 ש' (5.5 ש' בשידוך לתיבת DSG בסטנדרטית). המהירות המרבית הוגבלה ל-253 קמ"ש.

המחיר לחבילה עומד אצל MR על 670 יורו, שהם כ-3,500 שקלים לפני מס מקומי. פרט לעלות האטרקטיבית, נציין כי לגולף R ישנן מספר תכונות שעומדות לזכותה מלבד היותה חזקה. צריכת הדלק שלה למשל כ-14 ק"מ לליטר על הכביש המהיר על פי היצרן האופטימי והיא גם שימושית למדיי, למרות היותה בתצורה של שלוש דלתות.

הסדנה מפתחת כעת סט שיפורים כמעט זהה ל-GTi הסדרתית בעלות מוזלת. כך שגם למי שחסר את הממון לגרסה הבכירה ביותר של הגולף, תהיה אפשרות לרכוש את השבב המצוין הזה ולהוסיף הרבה מאוד כוח, בתמורה למעט כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully