וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A6 מוכנה

9.11.2010 / 7:20

אודי משחררת טיזר למכונית הסאלון A6 במתקן היצור בגרמניה. בכורה בסוף השנה. אילו תכונות היא אוצרת מאחרי הסדין הלבן?

רמז ראשון ליורשת של האודי A6 החדשה מופץ לכלי-התקשרות כחודשיים לפני הבכורה. מה מטפטף מבעד למעטה הלבן קשה מאוד להבחין, אולם ניקח ניחוש פרוע ונטען שמחלקת העיצוב שמרה אמונים לקו הנוכחי, ותלך בצעדיהן של ה-A7 ספורטבק וה-A8.

הקדימון בתמונה בכל אופן, צולם במרכז ההרכבה של אודי בנקרלסום גרמניה, היכן שכל דורותיה של ה-A6 יוצרו עד היום מאז 1994, להוציא מפעלים קטנים יותר בהודו ובסין שפעלו במתכונת מעט שונה. לצידה בתמונה עומדת כל המשפחה המאורגנת ל-2011: אודי R8 ספיידר, מכונית הפאר A8, אודי A7 ספורטבק, ופוקח עין מסביב הוא מנהל המתחם – אלברט ריימולד.

ה-A6 החדשה נמצאת במשטר מבחנים מאז אוגוסט האחרון. לדברי אודי, היא תעלה לכבישים במחצית הראשונה של 2011. ממה שידוע עליה עד כה, היא מתוכננת בדומה ל-A7 עימה היא חולקת את מרבית המכללים המכאניים. כך למשל נחשף כי גזרתה הרחבה תהיה קלה מהדור היוצא באחוזים ניכרים תודות לשימוש בחומרי אלומיניום, וכמעט כל מערכות המידע האלקטרוניות והמפרטים יגיעו ישירות מה-A8.

המכונית נבנתה באורח כזה שתוכל להצטייד במנועים שונים מסדרות החטיבה: החל מארבעה צילינדרים בינוניים וכלה בשמונה צילינדרים והנעה כפולה או קדמית. רשימת המנועים תחל ביחידת ה-2.0 ל' TDI ועד ל-3.0 ל'. באגף הבנזין תעמודנה בחוד החנית יחידות ה- 2.8 ל' FSI ו-3.0 ל' TFSI, בשידוך לתיבות רובוטיות DSG עם שבעה יחסי העברה. עוד מסתמן כי אודי תשווק מנוע היברידי, וכן תציג את ה-S6 וה-RS6 בשלב מאוחר יותר.

קרוב לוודאי שהצגת בכורה לאודי A6 החדשה באירופה תיערך במסגרת תערוכת ז'נבה 2011.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully