וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ב.מ.וו הכי אמינה

10.11.2010 / 11:03

ב.מ.וו סדרה 3 קטפה את תואר מכונית הציים האמינה ביותר לשנת 2010. הונדה היא היצרנית האמינה. במסחריות - פורד טרנזיט

ב.מ.וו סדרה 3 היא המכונית הכי אמינה לשנת 2010 בשורות ציי הרכב בבריטניה. כך על פי סקר שנתי שהתפרסם על ידי מכון FN50 באי הממלכה. המשפחתית הספורטיבית של הבווארים הקדימה את הונדה אקורד ואודי A4 במקומות 2 ו-3 בהתאמה, אולם בתוך כך, הונדה הוכתרה ליצרנית האמינה ביותר מאחר והסיוויק המשפחתית, האחראית לכמות מכירות גדולה, הסתננה לעשיריה הראשונה.

במסגרת הסקר, ביקשו מנהלי מכון FN50 לבחון אמינותן של 1.5 מיליון כלי-רכב המשמשים 50 חברות וציים באנגליה. מדובר במשאל הגדול והמקיף ביותר מסוג זה הנערך בבריטניה, שעיקרו הקניית כלים לבניית צי מכוניות חף מתקלות, כך שלא יגזול כסף וזמן על חשבון החברות. מעבר לכך, יש בסקר זה צדדים של לוחמה תדמיתית בין יצרניות הרכב.

במקומות 4-10 אנו עדים לכך כי הדומיננטיות אינה נחלתן של היצרניות היפניות או האירופאיות, וכי החלוקה די שווה. במקום הרביעי עומדת ניסאן קשקאי (המיוצרת בבריטניה), אחריה ברשימה שוב ב.מ.וו - סדרה 1, פורד פיאסטה במקום השישי, מרצדס C קלאס מדורגת שביעית, טויוטה אוונסיס (הנציגה היחידה של טויוטה ברשימה), הונדה סיוויק במקום התשיעי, ואת הרשימה סוגרת פולקסווגן גולף.


בקבוצת המסחריות - נתח שמן מציי החברות, מזדקרת ראשונה פורד טרנזיט, בפער גדול על פי FN50. במקום השני ניצבת מרצדס ספרינטר ואחריה שלישית פורד קונקט. בהמשך הדירוג הצרפתיות נכנסות לקצב: את המקום הרביעי והחמישי תופסות סיטרואן ברלינגו וסיטרואן רייליי. שישית ברשימה ווקסהול קומבו ואחריה ניסאן נווארה. במקומות 8-10 מופיעות בסדר יורד ווקסהול וויארו, פולקסווגן קאדי ופולקסווגן טרנספורטר.


בהתאם לדירוג המנצחות, החברה הכי אמינה בקבוצת המכוניות הפרטיות היא הונדה, בעוד פורד מנצחת בסגמנט המסחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully