וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו: הסופרבייק החדש של KTM

12.11.2010 / 9:26

KTM חשפה בתערוכת מילאנו את ה-RC8R מצויד במנוע שני צילינדרים משודרג, המפיק 175 כ"ס. בדרך לישראל

פרק נוסף באבולוציה של אופנועי הספורט של KTM יוצא לדרך. יצרנית האופנועים האוסטרית הציגה בתערוכה הדו-גלגלית שהתקיימה בשבוע שעבר במילאנו את הסופברייק התחרותי והחדש של המותג – RC8R. לדברי החברה, היורש לתואר המחייב מציג קפיצת מדרגה טכנולוגית לעומת הדור המוחלף, בכלל זה בתחום ההספק המנועי וביצועיו על האספלט.

ה-RCR חמוש במנוע V –טווין (2 צילינדרים) בזווית של 75 מעלות, ועומד על משקל כללי ללא רוכב וללא דלק, של 185 ק"ג. KTM פיתחה והרחיבה את תכונות המנוע ומצהירה על צרור של שינויים: ההספק המיוצר הוא 175 כ"ס מנפח של 1,195 סמ"ק, לעומת 1,154 סמ"ק בדגם היוצא, ועוד במסגרת השדרוגים הותקן גל-ארכובה חדש, מצתים כפולים במקום אחד במנוע הקודם, וגל האיזון הוחלף על מנת לשמור על עבודה חלקה של מערך ההינע.

בדומה לקודמיו, ה-KTM יפגין מידה רבה של נוחות. את מושב הרוכב לדוגמא ניתן יהיה לכוון לגובה, לקבוע את המרחק ממיכל הדלק, ועוד פורסם כי אפשר להתאים ידיות הכידון וגובהן. פרטים אודות ביצועים טרם פרסמה היצרנית, אך על רקע החשיפה מספרת היבואנית הישראלית של מותג KTM לישראל 'ד.ל.ב מוטורספורט', כי האופנוע יעשה את דרכו לארץ בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully