וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה חוגגת אליפות

ירון אדרי

14.11.2010 / 15:20

לרגל הזכייה באליפות הראלי IRC משיקה סקודה מהדורה מוגבלת לפאביה vRS הצבועה בצבעי מכונית המירוץ. 200 יחידות בלבד, לא בישראל

סקודה רשמה בשנה האחרונה הצלחה ולא רק במספר המכירות. שנתיים אחרי שהחליטה לנתב את הפעילות הספורטיבית שלה לסבב הראלי הבין יבשתי IRC, היא רשמה אליפות מרשימה כשהפאביה הקרבית משאירה אבק לפיג'ו 207, אבארת' פונטו ואחרות. וכמאמר הקלישאה, נצחון ביום ראשון (והעונה היו שבעה כאלה) מביא למכירות ביום שני, ומה יותר טוב לקופת המזומנים אם לא אליפות?

פאביה vRS היא גרסת הספורט לסופר מיני של סקודה, וכעת היא מקבלת מהדורה מוגבלת לרגל אותה זכייה באליפות. לשילוש האותיות מצטרף המונח S2000, המציין את הקטגוריה המתנוססת על הכתר אותה קיבלה. אמנם לא מנוע ה-2.0 ל' רב האון מותקן בקרביה, אולם מה שיש לה בהחלט מספיק.

מנוע ה-1.4 ל' TSI לו גם מגדש על וגם מגדש טורבו העוזרים לו להפיק 180 כ"ס, הוא זה שמותקן ב-S2000. זה אמנם זהה ל-vRS הסטנדרטית (7.3 שניות ל-100 קמ"ש ו-224 קמ"ש מרביים), אך בהחלט מספיק למכונית קטנה שכזו. וכפי שכבר הורגלנו בקונצרן פולקסווגן, תיבת ה-DSG כפולת המצמד לה שבעה הילוכים אחראית להעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים.

רק 200 מכוניות במהדורה מוגבלת זו תציע סקודה, כולן צבועות בדומה למכונית המירוץ שזהו בעצם השינוי היחידי מול הגרסה המוכרת - גג ואחוריים לבנים, חזית ודפנות ירוקות. חישוקי הסגסוגת הקלים בקוטר 17 אינטש גם הם דומים לאלה של האלופה בצורתם ובמידה. הפאביה vRS אינה משווקת בישראל, כך שגם לא נזכה לראות אצלנו אף אחת מאותן 200 יחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully