וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 חשמליות לניסוי בישראל

14.11.2010 / 12:53

משרד התחבורה אישר לחברת בטר-פלייס לייבא ארצה 13 כלי-רכב חשמליים לצורכי ניסוי. גם הקנגו החשמלי בתמונה

המיזם החשמלי של בטר פלייס רושם הישג נוסף: לקראת הפעלתן של המכוניות החשמליות בישראל, אישר היום (ראשון) משרד התחבורה לבקשת החברה, לייבא 13 כלי-רכב חשמליים תוצרת רנו לצורך ניסוי בישראל כקדם לשיווק המלא. המכוניות תגענה לישראל בשבועיים הקרובים, ותבחנה במסגרת מבדקי משרד התחבורה והגופים האחראים על הסדרת התקנות לקראת תחילת המכירות הרשמיות ב-2011.

אישור משרד התחבורה מסדיר כאמור עלייתן של 13 מכוניות בלבד בשלב זה, רובן מדגם הפלואנס החשמלית, ועוד אב-טיפוס נוסף מקבוצת המסחריות החשמליות - רנו קנגו. במשרד התחבורה מציינים זוהי המסחרית הקומפקטית הראשונה בישראל שתוצע עם מערכת הנעה חשמלית וסוללות נטענות. כל כלי-הרכב עומדים בדרישות התקן האירופאי, ובמהלך הניסוי ישמש מתקן החברה בפי-גלילות לנקודת ההטענה המרכזית של המכוניות.

שר התחבורה ישראל כץ מבהיר כי המשרד בראשו הוא עומד יפעל לקדם כל חברה שמעוניינת לשווק בארץ מכונית המפחיתה את הנזק הסביבתי. לדבריו, נעים היום על כבישי ישראל יותר מ-10 אלפים מכוניות היברידיות ו-8,000 מכוניות מונעות בגז. עוד מוסרים ממשרד התחבורה כי במהלך 2011 צפויות להגיע מכוניות חשמליות נוספות, ביניהן ניסאן, סיטרואן ומיצובישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully