וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מוראנו משתזף

15.11.2010 / 9:13

ניסאן משחררת הצצה ראשונה לגרסת הקבריולה לקרוסאובר מוראנו, לקראת הבכורה בתערוכת לוס-אנגל'ס השבוע. על טעם וריח

לפני שנה עוד שיערו שמדובר בספקולציה דמיונית. אלא שכעת, בדיוק יומיים לפני ששערי תערוכת הרכב בלוס-אנגל'ס 2010 יפתחו לקהל הרחב, ניסאן הדביקה לדף הבית שלה בפייסבוק את התמונה הרשמית הראשונה למוראנו קרוס-קבריולה או במילים אחרות - ניסאן מוראנו בלי תקרה. האם בניסאן שמים את מבטחם בטכנולוגיה או בהופעתו החיצונית המשונה? כך או כך, דבר אחד בטוח ערב הבכורה של רכב הפנאי - אף אחד לא יישאר אדיש למראהו.

48 שעות טרם החשיפה הרשמית המלאה, לא פורסם בדל של מידע טכני אודות המוראנו הפתוח. אבל ממה שאפשר להתרשם מהפרסום של היצרנית היפנית ברשת החברתית, נראה כי בדרך לגיזום הגג איבדה הצדודית את קורה B, הותקנו ארבעה מושבים, קשתות הגלגלים הורחבו וכך גם החישוקים. השינויים הקוסמטיים הנוספים מסתכמים בבתי-תאורה בעיצוב חדש בשני הקצוות, כאשר מאחורה אלה נמתחו לשוות לו זווית ספורטיבית אה-לה 370Z. מנגנון התקרה יהיה חשמלי והחיפוי ככל הנראה מתכתי בשלושה חלקים.

בהיבט ההנעה, סביר שכמעט כל מכלליו נגזרים מהמוראנו הבסיסי המיוצר מאז 2002. ניסאן מתחה את פניו של הקרוסאובר הפופולארי לפני מספר חודשים והוסיפה מנוע טורבו-דיזל מודרני בהספק של 190 כ"ס, חמוש בטכנולוגיות ידידותיות יותר כלפי הסביבה. מה מכך יעשה את דרכו לחזיתו של המוראנו קרוס-קבריולה יחשף במהלך השבוע הקרוב. בינתיים, ננסה לרדת לדעתם של המעצבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully