וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעון הגדלות של יונדאי

20.11.2010 / 10:03

הקוריאנית חושפת דור נוסף למכונית הפאר גרנדיור ורומזת על כניסה לשוק האירופי לצד אינפיניטי ולקסוס. גם גרמניה על הכוונת?

בישראל טרם פגשנו בה. אבל ליונדאי מסתתרת בהיצע מכונית פרמיום שנמכרת מזה 24 שנים - גרנדיור. בחלק מהמדינות שמחוץ לגבולות דרום קוריאה, היא נקראת אזיורה (Azura) ובהן היא הצליחה לגרוף הצלחה בקרב מכוניות הפאר הפשוטות. אבל האם כעת בדור החמישי תחת שפת העיצוב החדשה שלה, יונדאי השכילה לשדרג את מעמדה?

האיורים שנחשפו מגלים כי יונדאי פוזלת מעבר לגבולות המוכרים ורוצה לנגוס באירופה בשכונה של לקסוס ואינפיניטי - שני מותגי פאר יוצאי יפן שצוברים פופולאריות רבה. כדי לעשות זאת, הגרנדיור זונחת חלקית את קווי העיצוב המיושנים שלה ומתכנסת תחת פילוספיית ה'עיצוב המפוסל' של הקונצרן, הבאה לידי ביטוי בסדרת ה-i המשפחתית. אלא שבניגוד אליהן, יונדאי בחרה לשוב ולהשתמש בשם גרנדיור כסוג של מחווה.

לדברי יונדאי, הדגם החדש מציג קפיצת מדרגה בתחום היוקרה והפאר. מכך נסיק שלא נמצא בסדאן המפוארת יותר מידי רכיבים משותפים לכלי-הרכב העממים כמו ה-i30 או רכב הפנאי ix35, כנ"ל לגביי מערכות הבקרה. בנוסף, ביונדאי מתמקדים בנושא הסביבתי באופן מודגש, ולכן בחזיתה של הגרנדיור תאוכלסנה יחידות הנעה צנועות נפח וידידותיות כלפי הסביבה. לא נשלול גם מערכת הנעה היברידית שתופיע בשלב ההשקה.

מעבר לכך הפרטים עדיין מעורפלים אודותיה. אבל את הגרנדיור נראה על הכבישים מתישהו לקראת 2012. בישראל בכל אופן אין כוונה לשווקה בעתיד הקרוב, כך נמסר לוואלה! רכב מכלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully