וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קאנטרימן הגיע לישראל

ירון אדרי

21.11.2010 / 12:07

רכב הפנאי האופנתי של מיני וב.מ.וו הגיע לישראל ויוצע בגרסאות הנעה קדמית או הנעה כפולה. החל מ-250 אלף שקלים

החל שיווק המיני קאנטרימן בישראל. היבואנית קמור השיקה היום (ראשון) את רכב הפנאי של המותג הבריטי שבבעלות ב.מ.וו, אשר יעמיד באולמות התצוגה שלושה דגמים עם תג מחיר שיחל ב-250 אלף שקלים. מדובר בדגם הרביעי למותג מיני שימכר בישראל, והראשון עם אופציה להנעה כפולה.

כשהוא נאמן לקו העיצוב של המותג, הקאנטרימן נחשף רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ השנה. האם המאמצת ב.מ.וו עטפה את השקתו בסופרלטיבים ובעיקר הדגישה את הייחודיות המרובעת שלו מול דגמי מיני בעבר - הראשון עם ארבע דלתות מלאות לנוסעים, הראשון שאורכו מעל ארבעה מטרים והראשון עם הנעה לארבעת הגלגלים - והשמירה על הגנים בכל הנוגע לאיכות, בטיחות, אבזור וכמובן התנהגות כביש.

שני מנועי בנזין יוצעו במפרט הישראלי לקאנטרימן, שניהם בנפח 1.6 ל' (גרסת הדיזל לא תשווק אצלנו). לדגם הבסיס שיכונה בשם המסורתי קופר, יש 122 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-16.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד. הביצועים מסתכמים ב-10.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת לדגם זה הינה 16.7 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 נמוכה ועומדת כל 140 גק"מ.

דגם הביניים יכונה קופר S והוא יקבל את גרסת הטורבו למנוע הבנזין לו 184 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-24.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד (או 26.5 קג"מ למספר שניות בעת האצות). כאן הנתונים מספרים על 7.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-215 קמ"ש מרביים כאשר צריכת הדלק ופליטת ה-CO2 נפגעות רק במעט - 16.4 ק"מ לליטר ו-143 גק"מ בהתאמה.

בעוד ששני הדגמים לעיל יסתדרו עם הנעה קדמית בלבד, הדגם הבכיר בהיצע קופר S ALL4 יהיה היחיד שיציע הנעה כפולה. דיפרנציאל אלקטרו-הידראולי מחלק את כוח מנוע הטורבו שווה בשווה בין הצירים כאשר בהתאם לתנאי הדרך והנהיגה הוא מסוגל להעביר עד 100 אחוזים מהכוח אל הציר האחורי.

הקאנטרימן יוצע כסטנדרט עם ארבעה מושבים, אולם ניתן יהיה להזמינו גם עם מושב אחורי מלא לשלושה אנשים ללא תוספת תשלום. שורת מושבים זו ניתנת לקיפול כדי להציע נפח הטענה של 1,170 ליטרים באם 350 הליטרים הסטנדרטיים אינם מספיקים. עוד בגרסאות האבזור הבסיסיות לכל דגם מערכת מיזוג אוויר, מערכת שמע עם נגן תקליטורים, שש כריות אוויר ובקרת יציבות. רשימת התוספות בתשלום ארוכה מאוד וכוללת בין כל האביזרים גם את רכיבי הביצועים של סדנת ג'ון קופר וורקס.

מחירו ההתחלתי של הקאנטרימן יעמוד כאמור על 250 אלף שקלים בדגם הקופר. מחיר דגם ה-S יחל ב-280 אלף שקלים ועבור דגם ה-ALL4 כפול ההנעה יידרשו 300 אלף שקלים. את רשמינו הראשונים מרכב הפנאי של מיני אותו פגשנו בעת השקתו בגרמניה תוכלו לקרוא בקישור המצורף. מבחן מקיף על כבישי ארצנו יערך לו בקרוב.

השקה ב.מ.וו מיני קאנטרימן קופר S. קובי ליאני
השקה ב.מ.וו מיני קאנטרימן קופר S/קובי ליאני

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully