וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה לסטוצים, הונדה לחופה

27.11.2010 / 14:34

מחקר בארה"ב העלה כי בחורות נמשכות לגברים עם מכונית פורשה בוקסטר רק במסגרת יחסים לא מחייבים. סיוויק מתאימה למיסוד

אם אתם רוצים לשדר משהו לבן/בת הזוג שלכם, כדאי שתבחרו את המכונית שלכם בחוכמה. על פי מחקר שערך הירחון 'אישיות וסוציולוגיה' בארה"ב, מתברר שנשים מגלות הרבה יותר עניין מיני במי שיש לו רכב חדש, רצוי ספורטיבי וסקסי, כמו פורשה בוקסטר למשל. הגברים לעומתן לא בוחלים בשיטת הסינון ונמשכים לנשים שנוהגות גם בגרוטאות.

תחת השם "Sexual Signaling System", קיבץ המחקר 400 צעירים בגילאי 19-24, כולם סטודנטים או בוגרי אוניברסיטאות. כפי שנגזר מהשם שנבחר לצורך ביצוע המחקר, אפשר להסיק כי מרכז המאמר אינו דן רק בהעדפות על ארבעה גלגלים, כי אם בוחן את תרבות הצריכה בכללותה ומונה את המוצרים שמדליקים את היצר המיני אצל בן/בת הזוג.

שני החוקרים הראשיים של הירחון אנדרו דלטון ותרזה רוברטסון, ביקשו מכל אחד שלקח חלק במחקר להביע את דעתו על בן זוג פוטנציאלי. זאת לאחר שהחוקרים מילאו את החלל החסר אודותיו עם מידע על מוצאו, הרקע החינוכי שלו, מצבו הסוציו-אקונומי ועוד. כלומר הרכיבו כרטיסי זהות. בסוף הרישום, ציינו בפני הנחקרים כי הוא רכש לאחרונה רכב חדש מהסוכנות.

לחלק מהנשאלים נאמר כי המכונית שנרכשה היא פורשה בוקסטר, הרודסטר הספורטיבית מגרמניה, ולאחרים נאמר כי מדובר בהונדה סיוויק סדאן משפחתית, סוג של אנטיתזה לראשונה. בשלב השני והחשוב, התבקשו הנחקרים לדרג עד כמה נחשק בן או בת הזוג על פי המכונית בלבד. התוצאות היו רחוקות מלהפתיע.

קבוצת הנשים דיווחה כי גברים שנוהגים בפורשה בוקסטר משדרים סוג של פראות וליברליות. "סטוץ לסוף השבוע", כפי שמתארת רוברטסון. "אין ספק שמכוניות ספורטיביות יקרות עושות להן משהו. בחורים שלא דוגלים באיפוק ומוציאים הרבה מאוד כסף בלי תוכניות לעתיד מושכים אותן מאוד", כך היא מוסיפה.

מנגד, עולה כי הונדה סיוויק סדאן מפיצה סימנים על הגל הרגוע. "לסיוויק יש השפעה על נשים אם מדובר במערכות יחסים שהן מראש מוגדרות כארוכות-טווח. הן רואות בגברים אלה, שרוכשים מכונית משפחתית, כאנשים מאוד ממוסגרים, ממושמעים, שקל מאוד ליצור עימם שותפות ולהתחתן איתם", כך דלטון, שהוסיף כי "הפיתוי הפיזי מתחלף ברגשות של מיסוד".

בקרב הגברים הסיכום שונה לחלוטין; מבחינתם, אין משקל לסוג הרכב שהבחורה נוהגת בו. בין אם המכונית היא בוקסטר ובין סיוויק המותג אינו יוצר פערים. בנוסף, לא נרשמה גם השפעה על החלטתם לסווג את מערכת היחסים כקצרה או כארוכת-טווח לפי המכונית. במילים אחרות, הגברים פחות בררנים כשהם מחפשים בת-זוג והחומרנות לא משפיעה עליהם במידה ניכרת כפי שעלה אצל הנשים. ביג סופרייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully