וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2 משיק מחירון רכב מודפס

28.11.2010 / 13:43

מחירון הרכב של יד2 עובר גם לדפוס. יופץ ב-50,000 עותקים ברשתות מנטה של דלק במחיר של 2 שקלים שיינתנו כתרומה

קובי ליאני

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

אתר המכירות הגדול בישראל והרביעי בגודלו מבין כלל רשימת האתרים, יד 2 מקבוצת וואלה!, משיק היום (ראשון) מחירון רכב מודפס חדש שיתחרה בזה של 'לוי יצחק'. המחירון המודפס שמבוסס על תאומו האינטרנטי, מכיל מעל ל-500 דגמי רכב של 50 מותגים הנמכרים בישראל, כולל חלוקה לכלי רכב פרטיים, מסחריים ורכבי שטח. עוד במחירון תוכלו למצוא גם מבחר חדשות, כתבות ומבחני רכב מבית וואלה! רכב.

במסיבת העיתונאים המיוחדת שנערכה, מסר מנכ"ל קבוצת יד2 יבין גיל-מור על הכניסה של יד2 לעולם הדפוס כי "כמובילי תחום הלוחות בארץ בכלל ולוחות הרכב בפרט מצאנו לנכון להוסיף ממד שירותי חינמי נוסף לטובת מבצעי עסקאות הרכב בישראל - הצורך הצרכני במחירון מודפס התברר לנו תוך כדי השקת המחירון בגרסתו האינטרנטית, לפני כשנתיים. מבחינתנו מדובר במוצר משלים."

עוד מציין יבין כי "מחירון הרכב של יד2 אינו מתיימר לקבוע את מחירם של כלי הרכב בישראל, אלא להציג את מחירי השוק של אותם כלי רכב, כפי שהם נקבעים ונגזרים מעסקות הרכב בפועל ולציבור בישראל אין סיבה אמתית לשלם כסף על שירות שכזה". אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! שנכח אף הוא באירוע זה מבהיר: "עם ישראל ממילא נמצא ביד2 ועל בסיס עשרות אלפי מודעות פרסום לרכב ועסקאות מכירה מדי חודש, עם ישראל קובע בעצמו את מחירי המכוניות. זהו המחירון של עם ישראל".

רועי שגב, סמנכ"ל פיתוח עסקי ביד2, מוסיף "מחירון הרכב של יד2 מבוסס על המחקר הסטטיסטי הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל והוא נעשה על ידינו מדי חודש כדי לצטט את מחירי כלי הרכב שנמכרים בישראל".

בהתאם להגדרה זו, המחירון המודפס של יד 2 יימכר תמורת שני שקלים בלבד אשר יתרמו לעמותת אור ירוק ולמאבק בתאונות הדרכים. בנוסף לכך, מיד2 נמסר כי בשלב הראשון יודפס המחירון בכ-50,000 עותקים ויופץ באמצעות סניפי מנטה, חנויות הנוחות של קבוצת דלק הפזורים בכל רחבי הארץ.

יד 2 בשיתוף עם וואלה! משיק מגזין ומחירון רכב מודפס. קובי ליאני
מימין: אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! ומשמאל, יבין גיל-מור מנכ"ל קבוצת יד2. "מחירון הרכב של יד2 אינו מתיימר לקבוע את מחירם של כלי הרכב בישראל, אלא להציג את מחירי השוק של אותם כלי רכב, כפי שהם נקבעים ונגזרים מעסקות הרכב בפועל ולציבור בישראל אין סיבה אמתית לשלם כסף על שירות שכזה"/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully