וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק פיאט דובלו החדש

ירון אדרי

29.11.2010 / 12:24

הטנדרון של פיאט ישווק בגרסת קרגו המסחרית בלבד, עם מנועי 1.3 או 1.6 ל' וברמת אבזור גבוהה. החל מ-130 אלף שקלים

יבואנית פיאט לישראל סמל"ת החלה בשיווק הדור החדש לדובלו, הטנדרון המסחרי שנחשף לראשונה לפני שנה בדיוק. הוא מחליף את קודמו שהושק לפני כעשור וממנו נמכרו כמיליון יחידות, ושווק גם אצלנו. אלא שבעוד ובעולם משווק הדובלו החדש בשתי גרסאות, אחת מתאימה לשימוש משפחתי ואחת לעבודה, אלינו תגיע רק הגרסה המסחרית המכונה קרגו.

במעבר בין הדורות קיבל הדובלו עיצוב עדכני יותר וכן בממדיו. בסיס הגלגלים של הקרגו עומד על 2.75 מ' במקום 2.58 מ' בדור היוצא, פער המעניק לו יכולת הטענה משופרת עם נפח מקסימלי של כ-3,200 ליטרים ויכולת נשיאת מטען במשקל של כטון אחד. לרשותו עומדים שני מנועי דיזל - 1.3 ל' המפיק 90 כ"ס ו-1.6 ל' המפיק 105 כ"ס. תיבת שישה הילוכים ידנית תהיה היחידה בהיצע בשלב זה כאשר לטובת חסכון בצריכת דלק והפחתת פליטת המזהמים הוא מצוייד במנגנון עצור וסע המכבה את המנוע בעת עמידה.

לדובלו קרגו מפרט אבזור מכובד בעיקר אם לוקחים בחשבון שמדובר ברכב עבודה. לרשות הנוסעים עומדים בקרת אקלים, מחשב דרך, רדיו-דיסק מקורי (MP3), מראות עם כיוונון חשמלי והגה כח מתכוונן לגובה ולמרחק. אבזור הבטיחות כולל ארבע כריות אוויר, מערכות עזר לבלימה ומערכת בקרת יציבות.

מחירו של הדובלו קרגו יעמוד על 130 אלף שקלים לגרסת ה-1.3 ל' (זהה למחיר הדובלו היוצא) או 135 אלף שקלים לגרסת המנוע ה-1.6 ל'. נציין כי הדובלו זכה בתואר הרכב המסחרי של השנה בתערוכת האנובר גרמניה בחודש ספטמבר האחרון, החשוב ביותר בסגמנט זה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully