וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט דובלו יהפוך לאופל

ירון אדרי

30.11.2010 / 11:57

מפעל פיאט בטורקיה ייצר את הדובלו גם עבור אופל תחת עיצוב מעודכן והשם המסורתי קומבו. ישווק בכל העולם החל מינואר 2012

אמש התבשרנו על תחילת שיווק פיאט דובלו המסחרי בישראל, וכעת אנו מתבשרים על לידת אחיו התאום. יצרנית הרכב הגרמנית אופל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פיאט לפיו היא תייצר עבורה את הדובלו, שיקבל חזית אופלית עם הסמל המתאים ויכונה קומבו, כפי שכונו קודמיו בסגמנט זה.

ייצור הדור הנוכחי של הקומבו ייפסק ברבעון האחרון של 2011, אז גם יחל ייצור הדור החדש במפעל פיאט טופאס שבטורקיה במקביל לדובלו. אופל תשווק את הטנדרון בגרסה מסחרית (מקבילה לדובלו קרגו), משפחתית וגרסת שלדה להתאמה לשימושים שונים. תחילת השיווק במדינות בהן נמכר המותג צפוי לינואר 2012 כאשר היקף הייצור יעמוד על כ-250 אלף מכוניות מידי שנה.

זו אינה הפעם הראשונה בה נעשה שיתוף שכזה אצל פיאט ואופל בהיבט המסחרי. היצרנית מאיטליה מייצרת את הטנדרון הקטן קובו במשותף עם פיג'ו (ביפר) וסיטרואן (נימו) כאשר שיתוף הפעולה בין החברות נמשך כבר עשרות שנים. אצל אופל, כלי הרכב המסחריים הגדולים יותר ויווארו ומובאנו הם אחים תאומים של רנו טרפיק ומאסטר. נציין בנוסף כי אופל ופיאט חולקות בינהן פלטפורמות גם בתחום מכוניות הנוסעים.

במקביל לתחילת שיווק הקומבו בינואר 2012 תציין קבוצת שלמה, יבואנית אופל החדשה לישראל, שנה של פעילות. עד אז, צפוי המותג להתחזק אצלנו באופן משמעותי כולל הבאתם של דגמים חדשים נוספים פרט לקורסה, אסטרה ואינסינייה, כך שסביר להניח שבשלב מסויים ישוב אלינו גם הקומבו.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully