וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הונדה רוצה מכונית מיני

5.12.2010 / 8:06

חשפה בתערוכת הרכב בבנגקוק קונספט לכלי-רכב עירוני העתיד להימכר בשווקים מתפתחים. היבואנית המקומית פוקחת עין

הונדה בריו (BRIO) שמוצגת כעת בתערוכת הרכב בתאילנד, היא מכונית רעיונית זעירה מקבוצת המיני המוזלות. שיווקה אמור להתחיל במהלך 2011 באסיה, כשהודו, סין, תאילנד ועוד איזורים חשוכי פתרונות לשינוע עממי נרחב נמצאים על הכוונת. אלא שעם הצמיחה בסגמנט הננסי, עולה השאלה האם הונדה העולמית מתכוונת להפיץ אותה בנקודות אסטרטגיות נוספות, אולי גם בישראל?

הבריו נולדה בסימן טכנולוגי גלובאלי - "Man Maximum, Machine Minimum", או בתרגום לעברית - הכי הרבה בן-אדם, הכי פחות מכונה. המבנה השלדתי שלה קטנטן וקומפקטי, ועל פי הנתונים שפורסמו הרכב נוצר עבור שטחי מחייה עירוניים; אורכה של הבריו כ-3.6 מ', הרוחב 1.68 מ' והגובה 1.47 מ'. תא המטען נפתח על ידי הרמת השמשה האחורית (בדומה לפיג'ו 107) אך סביר כי כמו בצרפתייה, הנפח לנשיאה צנום.

הבריו תיוצר במפעל הונדה בתאילנד וכל שוק יזכה לתמהיל עצמאי משלו, כלומר שילוב מנוע-גיר מעט שונה. לא ידוע כרגע גודל המנועים הפרטני, אך הונדה רמזה שהנפחים המוצעים בשורות הדגם ינועו בין 0.9 ל-1.2 ל', שלושה צילינדרים בנזין, בהספק של עד 70 כ"ס ובשידוך לתיבה רציפה. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 20 ק"מ לליטר בדגם הזול ביותר.

תאילנד תראה את הבריו על כבישיה במרץ 2011, בעוד יתר מדינות אסיה תצטרפנה בשלבים מאוחרים יותר. נציין כי היות והמכונית מפותחת ביפן על ידי הונדה העולמית, בהחלט ייתכן שהחברה תחשוף רכב זעיר דומה אך איכותי יותר לשווקים המערביים, אולם לא לפני המחצית הראשונה של 2011. גם בישראל רוצה היבואנית מאיר נציגה לסגמנט שצמח אצלנו הכי הרבה בשנתיים האחרונות. לוואלה! רכב נמסר על ידי היבואנית כי מכונית מקבוצת המיני תגיע אלינו רק כשיתחילו לשווקה באירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully