וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס התקבלה לאיגוד

ירון אדרי

1.12.2010 / 14:28

איגוד יבואני הרכב אישר הצטרפותה של בטר פלייס כחברה בשורותיו. ממשיכה לחזק מעמדה גם כיבואנית פחות משנה לפני תחילת השיווק

איגוד יבואני הרכב מקבל רשמית את בטר פלייס כחברה מן המניין בשורותיו. ההחלטה על כך ניתנה אמש (שלישי) באסיפה הכללית של האיגוד ואושרה על ידי חבריו. הודעה רשמית על כך נישלחה היום על ידי יהודה רודד מנכ"ל האיגוד, אותה מיען לזיוה פתיר מנהלת התקינה בבטר פלייס.

בחודש יולי האחרון הגישה בטר פלייס את בקשתה להצטרף לאיגוד יבואני הרכב וזאת לאור פעילותה המתוכננת כיבואנית מכוניות רנו החשמליות והאישור לכך אותו קיבלה ממשרד התחבורה. זאת לצד פרישת עמדות טעינה חשמליות ותחנות להחלפת מצברים ברחבי ישראל ובעולם. "לאחר שהחברה עברה את כל ההליכים הנהוגים באיגוד יבואני הרכב, טרם הצטרפות לחברות, הודענו היום לבטר פלייס, כי הם עומדים בתנאי הסף ובקשתם אושרה על ידי מליאת האיגוד ואנו מקבלים אותם בברכה", כך מוסרים באיגוד.

שיווק המכוניות החשמליות של רנו בישראל על ידי בטר פלייס צפוי להתחיל מאוחר יותר בשנת 2011. עד אז, תגענה לישראל מספר מצומצם של מכוניות מדגמי הפלואנס והקנגו לצורכי ניסוי וכן בשלב מאוחר יותר לצורכי תקינה. כחלק מחזונה, מנסה בטר פלייס לקדם בישראל את המעבר למכוניות חשמליות במקום מכוניות עם מנועי בעירה, ובשלב זה לא ידוע מה יהיו יחסיה עם שאר יבואנית הרכב החברות באיגוד לרבות אלה שעתידות לייבא בעצמן מכוניות חשמליות כמו מיצובישי וסיטרואן למשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully