וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פורד אדג' החדש

2.12.2010 / 7:34

רכב הפנאי זכה לניתוח קוסמטי ומנוע משודרג שמפיק 285 כ"ס. לראשונה בדגם – ממשק מיי-טאץ'. המחיר, החל מ-219 אלף שקלים

קרוב לשנה לאחר שנחשף האדג' 2010 בתערוכת הרכב בשיקגו, מודיעה יבואנית פורד לישראל דלק מוטורס על תחילת שיווקו בישראל בימים הקרובים. מערך השינויים בו עשיר וכולל הן ליטוש במכלליו והן עדכון בהופעתו החיצונית והפנימית. בולטת נוכחותה של מערכת פורד מיי-טאץ' שפותחה בשיתוף מייקרוסופט ומסוגלת לנהל תקשורת עם גאדג'טים חדישים, ביניהם מחשבים ניידים, טלפונים סלולרים, נגנים ובקרת האקלים, וזאת באמצעות מסך-מגע במרכז הקונסולה המשולב עם הפעלה קולית.

בקווי המתאר הכללים לא מודגשים שינויים יוצאי-דופן בצורתו. מימדיו הרשמיים נותרו זהים לדגם היוצא, אולם פורד ציינה בעת חשיפתו כי המרווח בשורה השנייה מעט יותר נדיב לכתפיים. התוספות החיצוניות המודגשות בו הן בשבכה הקדמית, בחישוקים, בבתי-התאורה הקדמיים והאחוריים (מעוגלים וזורמים) ובמכסה המנוע.

במסגרת מתיחת הפנים, תא הנוסעים יזכה לגימור מפואר ומוקפד מבעבר. לכך מצורף כאמור מערך ה- MyFord Touch שמחליף בדגמי החברה את מנגנון ה-SYNC הוותיק. רמות האבזור בישראל תחולקנה לשתיים – SEL ו-SEL פלוס, כאשר האחרונה מצויידת במושבי-עור, מערכת שמע עם 12 רמקולים מבית היוצר של סוני, דלת אחורית מתרוממת חשמלית, גג-נפתח ועוד.

בחזיתו של האדג' שוכן מנוע בנזין מהסדרה הבכירה - 3.5 ל' V6 המייצר 285 כ"ס ו-34.8 קג"מ. מדובר בתוספת של כ-20 כ"ס לעומת המנוע הקודם כאשר השידוך הוא לתיבה אוטומטית עם ששה יחסי העברה. צריכת הדלק תעמוד על ממוצע של 8.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בשלב זה נעדר מההיצע הישראלי מנוע האקו-בוסט בנפח 2.0 ל' טורבו ארבעה צילינדרים (228 כ"ס) שכן ישווק בארה"ב, לצד מהדורות ספורטיביות בלעדיות לאמריקה.

מחירו של האדג' החדש יחל ב-219 אלף שקלים לגרסת הבסיס (SEL) ועד 250 אלף שקלים למפרט ה-SEL פלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully