וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני E שולפת אזיקים

3.12.2010 / 11:00

תערוכת השיפורים של אסן מארחת את סדנת AC שניצר שהפיקה אב-טיפוס משטרתי מקושט ותוקפני למיני-E החשמלית. עצור בצד

בכל שנה מאז 2004, תערוכת השיפורים באסן גרמניה יוצאת בקמפיין חדש. השנה נערכות התצוגות בסימן 'Tune It Safe’ - שפר בבטיחות בתרגום חופשי לעברית, וזאת במטרה לקדם מקצוענות בענף. כל הטיונרים המובחרים מאירופה וארה"ב מגיעים למתחם התערוכה עם כלי-רכב חזקים, אולם רק אחת מהסדנאות נבחרת לעמוד במרכז עם פרויקט יוצא-דופן. השנה עשתה זאתAC שניצר, שתרמה את מיניE החשמלית בחבילת שיפורים מושחזת.

מאחר ומדובר בשטנץ ולא בסדרה של מכוניות, הדגם לא יוצע בינתיים למכירה. מרבית הטכנולוגיות הבסיסיות אף נשארו כפי שב.מ.וו תכננה אותן; המנוע החשמלי מפיק 201 כ"ס ו-22.1 קג"מ, המאיצים בקטנה הבווארית ל-100 קמ"ש ב-8.5 ש' ועד מהירות מרבית של 200 קמ"ש. טווח הנסיעה על המנוע החשמלי עומד על 160 ק"מ בין נסיעות וכל טעינה אורכת שמונה שעות.

ללא שדרוג למערכת ההינע, שניצר נותרה עם צעצועים קוסמטיים ומתלים. אולם אלה בהחלט מחמיאים לאקולוגית השובבה להתבלט בשורות המשטרה הדמיונית שהמציאו עבורה. ממדפי החברה נשלפו חישוקים בקוטר 18 אינטש עליהם מולבשים צמיגי הנקוק תחרותיים ובודי-קיט שמשווה למכונית פוזה נמוכה ואגרסיבית. בנוסף, הותקנה מערכת מתלים מכוילת להתנהגות קארטינג אופיינית (עדיפה על זו המקורית, לכאורה) שתעביר לידי הנהג שעות של הנאה, לפחות עד שהוא יאלץ להגיע לשטקר הקרוב ביותר.

נציין שלמרות שהמיני E היא בגדר רעיון לא מיושם לרכב חשמלי במסגרת משטרתית, במקומות אחרים לקחו זאת צעד קדימה: כוחות האכיפה בבריטניה גייסו אשתקד צבא קטן של מכוניות חשמליות תוצרת מיצובישי (iMiEV), שבימים האחרונים אף הורשתה כניסתה לישראל לצורכי בדיקה, לשימוש מלא בסמטאות העירוניות. בצד היתרונות נמנה הסתערות בחרישיות מוחלטת וצמצום זיהום האוויר, אבל במרדפים אולי עדיף להיצמד אל מנועי בעירה כדי לא לראות את הפושעים נמלטים כשעל פניהם מרוח חיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully