וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנזיט ההפתעות

ירון אדרי

2.12.2010 / 10:38

שוטרי תנועה ראו רכב מבצע פרסה שנהגו החליט לברוח להם. טוב, הוא לא רצה שיגלו את 22 הנוסעים הלא חוקיים ושאין לו רישיון

פורד טרנזיט נוסעת בכיוון בית שמש ולפתע עושה פרסה בקו הפרדה רצוף. כמה עבירות תנועה ביצע הנהג? האמת שבינתיים רק אחת, אבל אז הגיעה המשטרה והנהג החליט שאחת זה לא מספיק לרזומה העשיר שלו. ופניית הפרסה דווקא לא הייתה החמורה שבהן.

שוטרי הסיירת הארצית של אגף התנועה באזור בית שמש הבחינו השבוע בטרנזיט הסוררת, שלנהגה היה מסתבר עדיף לברוח מאשר להיתפס. לאחר פניית הפרסה האסורה והמסוכנת, משהורו לו השוטרים לעצור בצד, פתח הנהג במנוסה תוך שהוא פוגע בניידת המשטרה ומסכן את יושביה וכן את שאר משתמשי הדרך.

שוטרי התנועה גייסו את יחידת כפיר של מג"ב כנראה כי משהו רמז להם שצריך אותם. ואכן, בתום מעקב אותר הטרנזיט ולאחר שהנהג התבקש לפתוח דלתות, יצאו ממנה בזה אחר זה 22 בני אדם, כולם שוהים בלתי חוקיים. בדיקת פרטיו של הנהג גילו גם כי הוא אינו מחזיק ברישיון נהיגה בתוקף לאחר שרישיונו פקע עוד בשנת 2004 ולא חודש ובכלל, בית המשפט כבר קבע כי הוא אינו ראוי לנהוג וגזר עליו שלילה עד סוף 2012.

נהג הרכב נעצר עד תום ההליכים והוא כמובן יועמד לדין. ולמי שלא הצליח לעקוב, נמנה את רשימת האישומים העומדים נגדו - פניית פרסה במקום אסור, חציית פס לבן, אי ציות לשוטר, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ציבורי, הסעת שב"חים, רישיון נהיגה לא בתוקף, נהיגה בפסילה ביודעין, הסעת נוסעים בכמות העולה על המותר ברכב שגם מן הסתם לא היו חגורים ואולי פספסנו משהו. אז מה לדעתכם העונש הראוי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully