וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה: ספורט וקבריו

5.12.2010 / 15:40

בשלב החמישי של משאלי מכונית השנה, אתם בוחרים מבין המכוניות הספורטיביות והפתוחות החדשות שהגיעו אלינו השנה

פלח המכוניות הספורטיביות, ובטח זה של הפתוחות, נחשבים לקטנים ביותר בשוק הרכב הישראלי. זאת משום שמעטים מוכנים לשלם את פרמיית המחיר שדורשת גרסת הביצועים של הדגם, או בכלל מעוניינים ורוצים במכונית שכזו. אולם עדיין, בארץ המוטוריקה הבנאלית, ספק אם מישהו מכם יסרב לחיים בתוך מכונה עתירת סוסים ויכולות, כך שיש עדיין על מה לחלום.

בניגוד לגודלו של השוק, בשנים האחרונות, ההיצע בסגמנט זה גדל באופן מתמיד, כשיבואנים רבים דואגים להעמיד לפחות דגם ספורטיבי אחד באולמות התצוגה מהסיבות שפורטו לעיל, אחרים מציגים אפילו מספר דגמים מקבילים. וכך השנה, אנחנו מקבלים חופן מכוניות פתוחות וספורטיביות מעניינות. מכוניות כמו סיטרואן DS3 החדשה שמשלבת ממדים זעירים, עיצוב נאה ומנועי טורבו. פורשה בוקסטר וקאיימן החדשות, ניסאן עם ה-370Z שמגיעה אלינו לראשונה באופן סדרתי, אלפא רומיאו בגרסאות תלתן ירוק ובקצה העליון, מהשנה גם את קאדילק CTS-V עתירת הסוסים והמרצדס SLS AMG שמיותר להרחיב עליה במילים.

אז מי מכל הנמצאות ברשימה הארוכה ראויה לדעתכם לתואר מכונית הספורט או הפתוחה של השנה? גם הפעם נזכיר לכם, כי במשאל זה נמצאות רק המכוניות החדשות או המחודשות שהגיעו בשנת 2010 לישראל. חסרה לכם כאן מכונית? זה רק משום שדבר לא התחדש בה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully