וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT יורדת למסלול

ירון אדרי

6.12.2010 / 8:43

מכונית הקופה של אודי מקבל גרסת מסלול למירוצי ה-GT4. מיועדת לייצור החל מ-2012 עם מחיר של כ-120 אלף יורו

אודי מרחיבה את היצע מכוניות המירוץ שלה עם השקת גרסת ה-GT4 למכונית הקופה TT. את הופעת הבכורה שלה עשתה המכונית שעדיין מוגדרת כקונספט על מסלול הרחובות שנבנה בשנגחאי סין אמש (ראשון), מעט לפני הזנקת מירוץ סיום העונה של סבב מירוצי הסלון הגרמני DTM. המכונית נבנתה על ידי חטיבות המחקר והפיתוח באודי וכן חטיבת קוואטרו, והיא עתידה לזנק למירוץ הראשון שלה במהלך 2012.

ה-TT כאמור נבנתה והותאמה לתקנות קטגוריית ה-GT4 והיא מצטרפת לאחותה ה-TT RS SP4T המיועדת למירוצי סיבולת ממושכים אשר נחשפה לפני מספר שבועות. לאחר שהוסר ממנה כל משקל מיותר, הותקנו בתא הנוסעים של ה-GT4 כלוב התהפכות, מושבי מירוץ ייעודיים ורתמות בטיחות. העיצוב החיצוני חולק את אותם הפגושים והחצאיות של ה-TT RS כאשר מכסה המנוע עשוי הקרבון קיבל פתחי אוורור וכונסי אוויר. דלתות הצד וכן הדלת האחורית עשויים אף הם מהחומר הקליל והחלונות עשויים פלסטיק.

מלפנים מפיק מנוע ה-TFSI המשופר 335 כ"ס ואליו משודכים תיבת S טרוניק כפולת מצמדים ודיפרנציאל מוגבל החלקה האחראים להעביר את הכוח לגלגלים. במסגרת שיפור ההתנהגות, שודרגו המתלים המקוריים, השלדה הונמכה ונוספו בולמים מתכווננים וחישוקי 18 אינטש.

אודי מעריכה כי מחירה של ה-TT מירוץ יעמוד סביב 120 אלף יורו (כ-585 אלף שקלים לפני מסים). ייעודה העיקרי הוא מסלולי המירוצים של אירופה, אולם גם אסיה וסין בפרט קורצים לה. על המסלול היא תתמודד עם מכוניות כמו אסטון מרטין ואנטג' ולוטוס אוורה, כך שבהחלט לא צפויים לה חיים קלים.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully