וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: הונדה סיוויק החדשה

14.12.2010 / 9:37

הונדה סיוויק החדשה נחשפת באיור מקדים להופעתה בתערוכת הרכב בדטרויט בחודש הבא. כיצד תראה בשלב האחרון?

בחודש הבא אחרי עיכובים ודחיות זה סוף סוף קורה: הדור התשיעי של הסיוויק המשפחתית יערוך את בכורתו העולמית בדטרויט. הונדה ארה"ב מכינה בימים אלה את כר ההשקה לקונספט בדרך לגיבושו למוצר מוגמר בתחילת 2011 ולקראת המכירות באביב. נציין כי חשיפתה של הסיוויק מופצת כשבוע לאחר שהוחלט לגנוז את האלמנט הקופסתית משורותיה בתום תשע שנים לא ממש מוצלחות.

מובן שבשלב כה מוקדם חסרים הנתונים אודותיה כדי לפרט בנושא ההינע ויתר המרכיבים והתכונות. יחד עם כך, בהונדה רמזו מספר פעמים כי היורשת על שתי תצורות המרכבים - סדאן וקומפקטי, תהיה מרווחת ודינאמית מקודמתה. עוד ידוע כי הונדה שוקלת להתקין בקרביה מערכת הנעה היברידית משוכללת מאוד על פי תכנוני חטיבות הכוח בטכנולוגיית ה-IMA שלה.

הפרט המסקרן ביותר שיש להיות עירניים אליו הוא בנושא העיצוב הסופי. הונדה הקפידה לאורך השנים הקודמות שדגמי הקונספט יגיעו למפעל ההרכבה בדמותם של דגמי הראווה - כפי שהיה עם הסיוויק הקודמת, הונדה קרוסטור ובמיוחד ה-.RC-Z ולכן יש להניח שההבדלים יהיו קטנים בין המצג למעשה.

הסיוויק החדשה תחבור למכוניות חדשות כמו הפורד פוקוס, שברולט קרוז המעודכנת ועוד, כדי להתחרות על תואר המשפחתית המומלצת במהלך 2011. מיבואנית הונדה לישראל 'מאיר' נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין תאריך מדויק להגעתה לישראל, וככל הנראה לא תנחת לפני סוף 2011 או תחילת 2012.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully