וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניק, קבל הנחה בטסט

ירון אדרי

14.12.2010 / 15:07

שר התחבורה הגיש לאישור ועדת הכספים של הכנסת תקנה חדשה לפיה חיילי מילואים יזכו להנחה של עד 15 אחוזים באגרת הרישוי השנתית לרכב

שר התחבורה ישראל כץ הגיש לאישור ועדת הכספים של הכנסת תקנה חדשה לפיה יוענק לחיילים המשרתים במילואים הנחה של עד 15 אחוזים באגרת הרישוי השנתית לרכב. גובה ההנחה יקבע בהתאם למספר ימי המילואים אליהם התייצב בעל הרכב. מדובר בסכום מרבי של כ-150-200 שקלים למכונית משפחתית. התקנה הוגשה לוועדת הכספים לאחר שאושרה בוועדת השרים לענייני מילואים ולאחר שמשרד הביטחון הסדיר את כל הנוהלים המתבקשים ליישומה.

בהתאם לתקנה, כל חייל מילואים שהיה בשירות פעיל זכאי לקבל הנחה על רכב פרטי אחד בלבד, כולל אופנוע. סכום ההפחתה באגרת הרישוי יחושב על בסיס ערך נקודת זיכוי במס ומספר ימי המילואים שביצע החייל בפועל. יצויין כי רשימת חיילי המילואים הזכאים להנחה באגרת הרישוי לרכב נקבעת על ידי צה"ל בלבד ותישלח על ידו לאגף מערכות מידע שבמשרד התחבורה, במועד קבוע אחת לשנה.

שר התחבורה מסר כי יפעל לזרז את אישור התקנה בוועדת הכספים במטרה לאפשר לחיילי המילואים לקבל את ההטבה במהירות האפשרית ובכך לבטא את ההערכה שיש למדינת ישראל כלפיהם. כץ ציין כי ההנחה באגרת הרישוי לרכב מתווספת לשורה של הטבות לחיילי המילואים הכוללת בין השאר פטור מתשלום אגרת חידוש רישיון נהיגה בסך כ-400 שקלים, הנחה באגרת רישיון טייס וקיצור משמעותי בהליכים להוצאת רישיון נהיגה על רכב ציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully