וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בעולם הרכב

רכב

17.12.2010 / 19:30

ב.מ.וו מרגשת, קרוז מתחזקת, פורד אדג' במבחן, רומסטר TSI, אודי A7 בישראל ופריס הילטון מגדילה נכסים. סיכום השבוע בעולם הרכב

הכי קטנה, הכי חזקה

חטיבת M של ב.מ.וו חשפה השבוע מצטרפת חדשה לסדרה המיתולוגית בת ה-39. יש לה הנעה אחורית, מנוע בנזין עם 335 כ"ס וגיר ידני שמעיפים אותה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות. מי צריך יותר מזה? אולי מי שברזומה שלו עוד אחת אגדית - M3.

שברולט בקרוז מחוזק

המשפחתית החשובה של שברולט הצטיידה במנוע בנזין משודרג שמפיח בקרביה 124 כ"ס. התיבה האוטומטית נשארה עם 6 הילוכים, אולם הביצוע השתפר ובהתאם לכך גם צריכת הדלק ושאר המאפיינים. בקרוב המסקנות הסופיות.

נוגע בקצה

פורד אדג' הגיע אלינו למבחן לאחר שנחת בישראל לפני כמה שבועות. עוד 20 כ"ס בחזית, פאר ופינוק, עיבוי חיצוני והמון טכנולוגיות ובקרות שהופכות את חווית הנהיגה בו לייחודית בגזרת הפנאי. דיל ב-250 אלף שקל. על החתום - אלן מולאלי.

טייפון קטן

הטייפון של פיאג'ו מנסה להתחקות אחר הצלחתו של הדגם הראשון. הוא יעשה זאת עם מנוע 125 סמ"ק עטוף בעיצוב מסורתי ותג מחיר של 13,980 שקלים. אחרי 15 שנה, הגיע העת לנטוש את ה-50 סמ"ק הוותיק ולעבור הלאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רומסטר מפנה מקום

הקומפקטי המסחרי של סקודה חוזר מתוח פנים חמוש במנוע 1.2 ל' TSI ותיבה רובוטית DSG. יחידית הבנזין הקודמת בנפח 1,600 סמ"ק יוצאת אם כך משירות סדיר כדי לפנות מקום לעידן המודרני. המחירים החל מ-99 אלף שקלים לגרסתו הידנית (5 הילוכים) ועד 121 אלף שקלים למנוע הדיזל TDI. הוא עובד בשבילכם.

אודי באווירה של ספורטבק

אודי A7 ספורטבק תגרע מכסכם כ-580 אלף שקלים. בתמורה לסכום הלא צנוע הזה מקבלים מרכב דמוי קופה עם מנוע בנזין שמייצר 300 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית עם 7 מהירויות. הא וכמעט שכחנו, יש את כל הפאר והפרמיום הזה מסביב.

ABS בדו-גלגלי, מי ולמה?

האיחוד האירופי שולח ידו בכל. השבוע המליץ לחייב יצרניות שבאמתחתן כלים דו-גלגלים שנפחם מעל 125 סמ"ק להתקין מערכת נגד נעילת גלגלים (ABS). בשנת 2008 נהרגו 5,520 רוכבי דו"ג ב-17 מדינות באירופה. לא צריך תירוצים וועדות חקירה כדי ליישם את מה שברור מאליו.

פיילוט לדיזל הייבריד בישראל

לראשונה בישראל ייבחנו כלי-רכב עם מנוע דיזל היברידי. משרד התחבורה העניק אישור רשמי ליבואנית פיג'ו-סיטרואן דוד לובינסקי להפעיל מספר מצומצם של 3008 בהנעת כלאיים - דיזל ויחידת כוח חשמלית. ההספק עומד על 200 כ"ס במצטבר ופליטת ה-CO2 היא 99 גק"מ. המשך יבוא?

תמיד תהיה לנו את פריס

פריס הילטון האישה והלק הוורוד, משיקה ליין אקסלוסיבי חדש והפעם בצורת קבוצת מירוצי אופנועים. האמריקנית חוברת לאנשי מקצוע ספרדים בינהם אלוף אירופה בן ה-15 להקמת הקבוצה שתתחרה באליפות העולם בקטגוריית ה-125 סמ"ק. למירוצים עצמם היא תגיע רק מידי פעם, כדי להוציא את הצוות מהריכוז.

פורמולה 1: הטורבו חוזר

ועדת המירוצים של התאחדות ה-FIA החליטה השבוע על שורה של שינויים בפורמולה 1. העיקרי שבהם הוא גניזת מנועי ה-V8 והחלפתם במנועי 1.6 ליטר עם טורבו וארבעה צילינדרים בלבד החל מ-2013. הם מבטיחים שהמנועים עדיין יפיקו כ-800 כ"ס, אבל אנחנו היינו מעדיפים פחות אלקטרוניקה כמו במנוע ה-1.5 ליטר טורבו של שנות השמונים שהפיקו מעל ל-1,000 כ"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully