וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד התחבורה עוזב

ירון אדרי

19.12.2010 / 14:19

אחרי שנה וחצי עוזב יעקב גנות את משרד התחבורה לטובת המשרד לבטחון פנים. השר כץ ימנה לו מחליף בקרוב, לדבריו עדיין אין מועמדים

מנכ"ל משרד התחבורה יעקב גנות עוזב את תפקידו. גנות ששימש בתפקיד זה במשך שנה וחצי, מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד לבטחון פנים אליו יכנס בימים הקרובים. גנות יחליף במשרד לבטחון פנים את חגי פלג שעזב את תפקידו לאחר שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה מינית.

בתקופתו כמנכ"ל משרד התחבורה לצידו של השר ישראל כץ היה גנות שותף למהלכים רבים בינהם שיפור השירות לאזרח וכן קידום פרויקט נתיבי ישראל והרפורמה לייבוא מקביל בענף הרכב. כץ הודיע היום (ראשון) כי יפעל למנות לו מחליף בתפקיד המנכ"ל בהקדם, וכי אין כל יסוד לשמועות שהופצו בכלי התקשורת וציינו כי ישנם כבר מועמדים מובילים.

המאבק בתאונות דרכים יוכר כמסלול שירות לאומי

ממשלת ישראל אישרה היום את הצעתו של שר התחבורה לגבש תוכנית לפיה המאבק בתאונות הדרכים יוכר כמסלול נוסף של השירות הלאומי לצידם של המסלולים הקיימים. לדברי כץ, "הוספת נושא המאבק בתאונות דרכים כמסלול נוסף בשירות הלאומי תאפשר להרחיב את מעגל הגיוס של מגזרים נוספים כמו חרדים וערבים".

את ההצעה שהגיש כץ יגבש השר הממונה על השירות הלאומי דניאל הרשקוביץ. כמו כן, מסר כץ כי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תגבש תוכנית מפורטת לצירוף מגזרים אלה למלחמה בתאונות הדרכים. "גיוס מגזרים אלה למאבק בתאונות הדרכים תאפשר להם להתגייס לשירות הלאומי ליד מקום מגוריהם ולתרום למאבק", כך כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully