וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו V60 בדרך לישראל

ירון אדרי

20.12.2010 / 10:06

מאיר יבואנית וולוו לישראל מנצלת את המחמאות שקיבלה ה-S60 ומודיעה על הגעתה של גרסת הסטיישן. החל מ-259 אלף שקלים

מעט אחרי תחילת שיווקה של מכונית הסלון וולוו S60 בישראל, מודיעה היבואנית מאיר על מועד תחילת שיווק מרכב הסטיישן שיגיע בינואר. ה-V60 ספורטוואגן שנחשפה בתערוכת פריס האחרונה, ממשיכה בשפת העיצוב דמויית הקופה של גרסת הסדאן עם חלקה האחורי המפוסל, בהמשך ישיר לקו החדש של היצרנית השוודית שהעזה לצאת מהשבלונה השמרנית שייחדה אותה כל השנים.

ה-V60 תשווק בישראל עם שני מנועים. לגרסת הבסיס שלנו יהיה מנוע 2.0 ל' בנזין המפיק 203 כ"ס ו-32.7 קג"מ אליו תשודך תיבת השישה הילוכים כפולת המצמדים. בקצה השני של ההיצע יעמוד מנוע ה-T6 בנפח 3.0 ל' המפיק 304 כ"ס ו-44.9 קג"מ. גם לזה תשודך תיבת שישה הילוכים אולם היא תהיה אוטומטית קלאסית ובנוסף, ה-T6 מצויידת בהנעה כפולה.

נפח תא המטען נופל מעט קורבן לעיצוב החיצוני המשתפל מאחור. הוא נאמד ב-430 ליטרים, מהקטנים בקטגורית הסטיישן פרימיום או משפחתיות גדולות בעלות מידות דומות. לעומת ה-S60 מדובר בתוספת של 50 ליטרים בלבד, אלא שהמרכב הסטיישני מאפשר שימושיות גדולה הרבה יותר. בנוסף, עם קיפול שורת המושבים מאחור מוכפל נפח ההטענה.

מפרט האבזור של ה-V60 כולל את כל הפריטים השכיחים בסגמנט. בנוסף, מצויידת הסטיישן במערכות מידע ובידור (Infotainment) המוצגות על גבי צג צבעוני של חמישה או שבעה אינטש המשולב בלוח המכשירים. מערכת הסאונד כוללת כאופציה בתשלום גם מגבר דיגיטלי, 12 רמקולים וטכנולוגיית MultEQ למניעת עיוותי צלילים הנגרמים בשל מבנה תא הנוסעים, לטובת בעלי אזניים רגישות.

כמתבקש מוולוו, אבזור הבטיחות לא נזנח והיא מצויידת במערכת ה-City Safety המסוגלת לבלום את הרכב באופן עצמאי עד מהירות של 30 קמ"ש, משמעותי בעיקר למניעת פגיעה בהולכי רגל. עוד בנוסף מערכות התרעה בפני הירדמות על ההגה וסטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מערכת הגנה בעת התהפכות, מערכת בקרת יציבות דינמית ועוד.

שיווק ה-V60 יחל בישראל בחודש ינואר כשנת המודל 2011. בשלב הראשון היא תגיע מצויידת במנוע ה-2.0 ל' טורבו בלבד ובשלוש רמות אבזור - 'קינטיק' החל מ-259 אלף שקלים; 'אקטיב' החל מ-299 אלף שקלים; ובקצה העליון רמת האבזור 'אקסטרים' החל מ-349 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully