וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i40 קודם בסטיישן

20.12.2010 / 10:35

יונדאי זורקת עצם עסיסית ליצרניות באירופה בדמות איור למכונית סטיישן גדולה שתתחרה בפולקסווגן פאסאט. הסדאן רק בעוד שנה

עד שייפתחו דלתותיה של תערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב, אנחנו ממשיכים עם מצעד השרטוטים הרשמי. הפעם בתכניה מופיעה יונדאי התופחת שמפרסמת איור בו נחשף לראשונה מרכב הסטיישן למשפחתית הגדולה החדשה שלה שתכונה i40. בקוריאה ובארה"ב היא כבר משווקת תחת השם המוכר סונטה.

ה-i40 תוכננה בגרמניה על ידי מרכז העיצוב ברוסלסהיים ומשלימה פיסה נוספת בפאזל המשפחתי שהחל בחסותה של ה-i30. היא מכוונת היישר לדרישות האירופיות ועל כן תהיה שונה במפרטיה מהסונטה. לדברי יונדאי, הפלטפורמה נולדה ממיזוג בין הסונטה והאלנטרה במחשבה שאולי בתמהיל מפולפל תהפוך המכונית מהנה לנהיגה או לפחות תשתווה לאיכויות הניהוג בקולקציה המערבית. במעמד הבכורה היא תיחשף בתחילה במרכב הסטיישן השימושי אותו האירופים מאוד אוהבים עם שיווק שמתוכנן לחודש מאי. מרכב הסדאן יושק מאוחר יותר וסביר שייחשף בתערוכת פרנקפורט לקראת שיווק בחודש נובמבר.

בחזיתה של ה-i40 ישכון מנוע דיזל 1.7 ל' טורבו בהספק שנע בין 114 ל-140 כ"ס בשידוך לתיבות ידניות או אוטומטיות עם שישה יחסי העברה. בגזרת הבנזין הפחות רלוונטית לאירופה ויותר לנו, מנוע עממי בנפח 2.0 ל' המחלץ מהחזית כ-165 כ"ס. לא ידועות מידותיה הרשמיות שכן מדובר בדגם שונה מהסונטה החדשה, אולם ישנם דיווחים מחמיאים לאיכות הרכיבים בתא הנוסעים ואבזור החבילות. כנראה שפולקסווגן תאלץ להדק את הפיקוח שלה על התחרות שיוצאת מדרום-קוריאה.

מיבואנית יונדאי לישראל 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי המכונית ככל הנראה תשווק בישראל ברבעון השלישי של שנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully