וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת'ינק חושבת בגדול

28.12.2010 / 7:03

החשמלית הזעירה של ת'ינק מתקינה שורה נוספת לתא-הנוסעים לשימוש המשפחות. האם כעת יהיה מרווח לנורדים המגודלים?

באירופה מתחוללת צינה משתקת, אבל יש מי שלא מתיר לקפאון לחבל בתוכניות. לראשונה ב-20 שנותיה תחשוף יצרנית הרכב הסקנדינבית ת'ינק (THINK) רכב עם ארבעה מושבים מלאים, כמעט כמו משפחתית של ממש. החברה הנוורגית תציג בתערוכת ז'נבה בשוויץ בחודש מרץ את מהדורת ה-2+2 שלה למכונית החשמלית המתוחכמת - ת'ינק יון EV.

בת'ינק מציינים שהמכונית לא תפחה בכלל לאורך או לרוחב. במקום זאת, הוחלט שאת שורת המושבים הנוספת יש להתקין על שטח תא-המטען המוגבל שבין כה וכה היה דל בנפח. כעת נעקר ממנו ניצול אמיתי למעט נשיאת כפכפים ושקית עוגיות. "רצינו משהו לחג-המולד. זה לא אומר בהכרח שיש מקום לילדים וגם לקניות החגיגיות, אבל תמיד אפשר לצאת לבד ולקפל את המושבים מאחור", כך בכיר בחברה, מייקל לוק.

את הכוח מקבלת הת'ינק ממנוע חשמלי המאפשר לה לכסות טווח שנע בין 170 ל-200 ק"מ, כפוף לתנאי הדרך ולמשקל הכפוי על המכונית. בין הרמזורים היא בהחלט מכונית זריזה, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות בלבד - אולם זו גם המהירות המרבית שלה. אי לכך, ממליצים נציגיה שלא להתרחק מתחומי העיר כדי שתמיד תוכלו לשוב הביתה, נוסע אחד עד ארבעה, במעט האנרגיה שנותרה בסוללות.

  • עוד באותו נושא:
  • ת'ינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully