וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לפלייבוי יש מכונית השנה

ירון אדרי

24.12.2010 / 8:14

גולשי אתר פלייבוי בחרו את מרצדס SLS AMG למכונית השנה שלהם. לנו זה נראה שממש אילצו אותם להפסיק הכל ולהצביע

פלייבוי הוא מגזין לגברים, וככזה, הוא עונה בדיוק על מה שמעניין אותנו. אז נכון שהמלל הוא לא בדיוק הסיבה לרכוש אותו, אבל בכל זאת יש דברים אחרים פרט לעודף פולימרים בכל מיני מקומות בולטים שמעניינים את קוראיו. מכוניות למשל. כמידי שנה, מתפנה המגזין בחודש דצמבר כדי להכתיר את מכונית השנה אותה מעדיפים "קוראיו" של יו הפנר.

רציניים שם בפלייבוי. למרות איבוד הריכוז אחת למספר דקות מצליחים גולשי אתר האינטרנט להרגע ולשלוח את היד לעכבר כדי להכתיר את מי הם מעדיפים על ארבע, כלומר מכונית השנה שלהם, ולא רק בקטגוריה אחת. פרט לתואר הראשי, פלייבוי מציינים עוד שמונה קטגוריות אחרות שייתכן ובאמת מעניינות אותם כי בכל זאת צריך כלי להגיע עימו מכאן לשם ורצוי מרווח.

למכונית השנה בוחרים בפלייבוי את המרצדס SLS AMG, זו עם הדלתות הנפתחות ועולות מעלה כדי שניתן יהיה להכנס לתוכן בקלות. לצד התמונה גדושת הפוטושופ הם מתארים אותה במשהו שדומה ל"כלי רכב שרוצים להתענג על השפע שלו, ועם דוושה שמתחננת שיורידו אותה לרצפה". פחות או יותר אם ירדנו לסוף דעתם.

מרצדס אינה מותג היוקרה היחיד ברשימה שכוללת עוד מותגים שכל שפנפנה כמהה למצוא בעל שיכול להחזיק בשבילה לפחות אחד. פורשה בוקסטר ספיידר היא המכונית הפתוחה הנבחרת, מכונית הספורט-קופה היא קדילאק CTS-V, אסטון מרטין ראפיד היא מכונית הסדאן הספורטיבית המועדפת ובגזרת השטח ג'יפ גרנד צ'ירוקי ממלא את שעות הפנאי. גם מכונית הפאר של יונדאי האקוס מוכתרת כאן בתואר המכונית שהכי צפוייה לה הצלחה.

בדפים שפחות מאיצים את הדופק דורגו שלוש מכוניות נוספות, שבוודאי יהיה לנו קשה לראות שפנפנה נחה את שנת הצהריים שלה על מכסה המנוע שלהן. ההיברידית של השנה היא הונדה CR-Z, שברולט וולט קיבלה קטגוריה משלה תחת השם 'שקע-תקע' ויש גם התמורה הכי טובה לדולר - מאזדה 2. ואנחנו שואלים מדוע אין תואר נוסף לקיט הניפוחים הכי מוגזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully