וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בעולם הרכב

רכב

25.12.2010 / 8:41

קרוז במבחן, ניסאן סאני, קרייזלר 300, מיני פייסמן, יונדאי i40, קסדות רכיבה ומירוצי מכוניות בוויטנאם. סיכום השבוע בעולם הרכב

מיני בקצב אחר

אחרי שמותג מיני פזל לשטח ולשבילים עם הקאנטרימן הוא מביא לנו את הפייסמן: מכונית הקופה שמנצלת את יתרונותיה של ב.מ.וו בתחום המרכבים המשונים. התוצאה על הכביש היא קופר עם 210 כ"ס וגובה של דוגמנית מטבחים. מה לא עושים בשם האופנה והרווחים.

מי ישחרר את הפקקים?

הרכבת הקלה מתישהו תצא לדרך. הפקידים והבכירים מדברים על מועד השקה מתוכנן ל-2017 והממשלה תממן לכאורה את הפרוייקט לאחר שבקשתה של הזכיינית MTS לעכב את ביצועו נדחתה השבוע. נראה אותם משתחררים מהפקק הבירוקרטי הזה.

פיג'ו מחשמלת

מכונית הקונספט החשמלית פיג'ו EX1 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, כך נקבע השבוע במסלול המירוצים צ'נגדו הסיני. את ההגה אחזו כל אחד בתורו נהג הראלי האן-האן ובמאי הסרטים וההרפתקן ניקולאס וואנייר. מדובר בשיא עולמי למכונית חשמלית אלא שבמתחם, כמה מצער, לא נכח נציג רשמי לתעד את המאורע. נקסט טיים.

שימושיות פרמיום

יונדאי i40 סטיישן עוצבה בגרמניה ומכוונת ישירות לקרביה של פולקסווגן פאסאט. ההתרחבות של יונדאי באירופה צוברת מומנטום בשנים האחרונות ונראה שעם פלטפורמה נכונה היא תדלג מעל משוכה בינלאומית נוספת. את הסדאן נראה רק בעוד שנה, ולישראל תגיע המכונית לקראת הרבעון הרביעי של 2011.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תוכנית הצעדים

השקתה של שברולט קרוז בישראל ב-2009 הבטיחה נצורות וקיימה רק מעט. מחאות על מנוע ותיבה לא מלוטשים הרחיקו אותה צעדים גדולים ממוליכות הבית המשפחתי. אבל אחרי שבשברולט עשו קצת חושבים הקרוז מקבלת ב-2011 מנוע חזק יותר עם 124 כ"ס ותיבה אוטומטית ראויה. עשה לה המון טוב.

שומרים על הראש

תאונת הדרכים המזעזעת בה נפגע השבוע בראשו שחקן הכדורגל לשעבר אבי כהן, שוב הזכירה לציבור הרוכבים את חשיבותה של קסדת רכיבה איכותית שמגנה על המוח מפגיעות קטלניות. מגוון הקסדות המוצע על המדפים בישראל הינו רחב, ולכן מומלץ להצטייד לא רק בכסף אלא גם בתבונה ובאחריות.

ארה"ב: המכוניות הבטיחותיות

מכון הביטוח האמריקני מסכם את השנה ובוחר את המכוניות הבטיחותיות ביותר לקראת שנת הדגם 2011. במסגרת המבחנים רוסקו המכוניות מכל כיוון ונבחנו תחת קריטריונים מחמירים להגנה על הנוסעים. 66 כלי-רכב צלחו את המבדקים בהצטיינות. הובילו את המצעד פולקסווגן, קיה ויונדאי.

300 החדשה בדרך למוטאון

קרייזלר 300 היא יותר איטליה מאמריקה השנה לאור הסיוע מפיאט. אבל כנראה שאת הגנסטרים והראפרים הכבדים זה לא ממש מעניין בשל חיבתם להופעתה המאיימת. המכונית תוצג לראשונה בתערוכת דטרויט בינואר הקרוב חמושה במנוע V6 שמייצר 292 כ"ס. בכורה בז'נבה מתואמת למרץ, אלינו היא תגיע בסתיו.

אתמול, סאני

ברוח הנוסטלגיה מחזירה לנו ניסאן היפנית את הסאני הוותיקה לכבישים. שיווק ראשוני יחל ביפן כבר בחודשים הקרובים, וישנם רמזים עבים לכך שהטידה הנמכרת באירופה שואלת ממנה מרכיבים חיצוניים ופנימיים עבור דור העתיד.

שומי לא מאשים

בראיון שפורסם באתר הבית שלו התוודה מיכאל שומאכר שאין בו מרירות כלפי הביקורות שהוטחו כנגדו בעונת הקמאבק המאכזבת עם קבוצת מרצדס. אלוף העולם לשעבר סיפר כי בשנה הבאה יגיע בכוחות ומרץ מחודשים. "אני מתכוון כרגע לבלות את חג-המולד עם משפחתי, אבל כבר מסתכל קדימה לעונה הבאה. הצוות עובד מצוין ואני בטוח שהניצחונות יגיעו".

וויטנאם תארח פורמולה 1?

אחרי הודו וארה"ב, גם וייטנאם עולה על מפת הפורמולה 1. הנס גייסט מי שהביא את הסבב היוקרתי לבחריין ויביא אותו לרוסיה ב-2014, הציע לממשלה תוכנית להקמת מסלול פורמולה 1 בסך 150 מיליון דולרים. מייד אחרי הפרסום התנערה הממשלה הווייטנאמית והודיעה רשמית שהיא אינה יכולה להתחייב לכך. אז למה שלא יבואו לישראל? גם לנו היו מלחמות, הממשלה שלנו תמיד מתנערת מאחריות וגם אצלנו טופ גיר ביקרו. אהה... אצלנו אסור ספורט מוטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully