וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק של כץ נגד המאבק בתאונות הדרכים: מסיבת עיתונאים

אבי בר-אלי

26.12.2010 / 7:52

שר התחבורה תכנן לכבד בנוכחותו את מסיבת העיתונאים של הנתיב המהיר כשבמקביל נערך ארוע דומה של עמותת אור ירוק כנגדו. תאונות כאלה קורות או נגרמות?

עמותת אור ירוק תיכננה לערוך מחר ב-09:30 בבוקר מסיבת עיתונאים לסיכום 2010 בבית סוקולוב. הרקע לאירוע היה העלייה במספר ההרוגים בתאונות דרכים השנה וקמפיין "שמע ישראל" שהעמותה השיקה בשבוע שעבר נגד שר התחבורה, ישראל כץ. האירוע יתקיים מחר כמתוכנן, אך בסוף השבוע עמד קיומו בסימן שאלה.

מסיבת העיתונאים המתוכננת טרדה, כנראה, את מנוחתם של בכירי משרד התחבורה, שהגו תרגיל לוחות זמנים יצירתי במיוחד: לשכת השר הודיעה בסוף השבוע למפעילי פרויקט הנתיב המהיר לתל אביב כי השר ישמח לכבד בנוכחותו את הצגת הפרויקט המוקדמת לעיתונאים, בתנאי שהאירוע יתקיים מחר בעשר בבוקר - כחצי שעה לאחר הפתיחה המתוכננת של מסיבת העיתונאים של עמותת אור ירוק.

אנשי יחסי הציבור של פרויקט הנתיב המהיר נעתרו לבקשת משרד התחבורה וביום חמישי בערב הודיעו לעיתונאים על מועד האירוע החגיגי. בחלוף כמה דקות הציפו העיתונאים את מארגני שני האירועים בשיחות טלפון בהולות בנוגע לחפיפה בלוחות הזמנים ולניחוחות הקנוניה שעלו ממנה.

לאחר דין ודברים קשה בין משרד התחבורה, עמותת אור ירוק, מינהלת הנתיב המהיר ואגודת העיתונאים, הוחלט לבסוף על פשרה: מסיבת העיתונאים של הנתיב המהיר תידחה בשעה וחצי ותחל ב-11:30, כך שהכתבים יוכלו לדלג בין שני האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully