וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקיה יש דלתות שחף

ירון אדרי

26.12.2010 / 12:23

היצרנית הקוריאנית תכבוש את תערוכת דטרויט עם ה-KV7 קונספט, רכב פנאי המושפע מתעשיית הרכב הגרמנית. העתק או הצהרה?

קיה ובעלת הבית שלה יונדאי, חותמות יחדיו שנה מצויינת בעולם ובעיקר בארה"ב. מספרי שיא של מכירות הביאו אותן לעמוד יחדיו במקום הרביעי מבין קונצרני הרכב בעולם, וכפי שזה נראה כרגע הן לא מתכוונות להוריד הילוך. לשוק האמריקני תפקיד חשוב בהצלחה וקיה כבר מתכננת את המתקפה הבאה.

בתערוכת דטריוט שתפתח באמצע חודש ינואר תציג קיה את ה-KV7 קונספט שרק תמונה אחת שלה מתפרסמת ובלי יותר מידי פרטים. האם הפתגם "תמונה שווה אלף מילים" עובד כאן? אפשר לומר שבאופן חלקי כי מי שצריכה להתבונן היטב היא מרצדס. בקיה בחרו להשתמש בדלתות שחף כמו ב-SLS AMG, כאילו רוצים לומר ליצרנית הפרימיום שגם הם יכולים אם הם רק רוצים.

המעצב הראשי של קיה פיטר שרייר הגרמני, בחר בשפת עיצוב נקייה וללא יותר מידי מאפיינים חריגים כפי שעשה עם מכונית הקונספט האחרונה שלו, הפופ. ה-KV7 שומרת על קווים ישרים לכל אורכה ורוחבה וקשה שלא למצוא בה דימיון לסקודה יטי. גם תא הנוסעים מינימליסטי עם דשבורד "תלוי" וללא קונסולה מרכזית והגימיק מגיע בדמות רצפת פרקט שטוחה ועליה מושבים אופנתיים מסתובבים.

ה-KV7 קונספט תוצג כאמור בתערוכת דטרויט ועוד מוקדם לקבוע מתי תושק הגרסה הסדרתית, אם כי בהחלט ניתן לנבא כי היא תגיע לייצור. האם מדובר במחליפה לבורגו/מוהאבי שתהיה אחות לרכבי הפנאי ספורטאז' וסורנטו? מה שבטוח הוא שדלתות השחף תישארנה בינתיים פריט בלעדי ל-SLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully