וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה 2010: הגמר הגדול

27.12.2010 / 7:45

אחרי שהצבעתם עבור נבחרות כל אחת מקטגוריות הרכב, הגיע הזמן לבחור את מכונית השנה מבין המנצחות. מוכנים לשלב הסופי?

ימים אחדים לפני ששנת 2010 עוברת אל ההיסטוריה ובסיום ההצבעה אל נבחרות קטגוריות הרכב, כינסנו את המכוניות המנצחות בכל פלח שוק ומשאל אחד גדול ומסכם. מבין המנצחות, עליכם לבחור כעת את האחת ויחידה, את מכונית השנה לשנת 2010. האם זו המכונית שמהווה את התמורה הטובה ביותר לכסף? האם זו המכונית הטכנולוגית והיקרה ביותר? הכל נתון לבחירתכם.

סקירת המנצחות עד כה, מגלה שאודי, שגם ניצחה את משאל מכונית השנה לשנת 2009 עם ה-R8, נכנסת הפעם אל המשאל הסופי עם שלוש מתמודדות, מה שעשוי להעיד על ההערכה שרוחשים כאן למותג הגרמני. הראשונה, ה-A1 - המכונית שבחרתם לתואר הסופר מיני של השנה ובהפרש גדול ביחס ליריבותיה. שניה היא ה-A5 ספורטבק שכבשה את פלח המשפחתיות פרימיום. ושלישית, אודי Q7, המנצחת במשאל רכבי הקרוסאובר.

המכונית הרביעית במשאל היא אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה, אשר ניצחה במשאל המשפחתיות הקומפקטיות. מכונית זו טרם נבחנה או נמכרה במספרים גדולים ועדיין מצליחה לגעת לכם במקומות הנכונים, אך האם הדבר יעיד על סיכויי הצלחתה? מיד אחריה במקום החמישי, גרמנית נוספת, ב.מ.וו סדרה 5 החדשה שהשיגה את מרב ההצבעות במשאל מכוניות הסלון.

במשאל הפונה ישר אל הקונצנזוס המשפחתי, לא היו מקום לתהיות. מאזדה, מותג הרכב הפופולרי ביותר בישראל כבר למעלה מעשור (האם ההגמוניה תימשך לנוכח התחזקות יונדאי?) היה זה שהוביל כשנתבקשתם להצביע עבור מוביל המשפחות של השנה - מאזדה5.

במשאל רכבי הספורט של השנה, נראה שהצבעותיכם נעשו עם הלב, משום שדווקא המרצדסSLS החדשה, שכמוה אחדות בלבד בישראל, הצליחה לגבור על מכוניות ספורט נפוצות, זולות ועממיות הרבה יותר. לאחר מכן, הייתה זו הפנמרה של פורשה, מכונית הספורט פאר שלה 4 דלתות, לזכות במשאל מכוניות הפאר, כשהיא מביסה את ה-S קלאס של מרצדס ואת היגואר XJ החדשה. המכונית האחרונה והחביבה במשאל שלנו לסיכום השנה היא הריינג'-רובר החדש שזכה במרב הקולות במשאל רכבי הפנאי והשטח.

ובכן, זהו הרגע המסכם. אולי לאורך סדרת המשאלים לא אהבתם את המועמדות שלנו (המכוניות החדשות והמחודשות בלבד), אך כשכל זה נמצא מאחורינו, אנו מביטים קדימה אל ההכרעה שלכם. מי מבין כל המכוניות שהוזכרו לעיל ומופיעות בעמוד זה, ראויות לדעתכם לתואר הנכסף - מכונית השנה 2010 של גולשי וואלה! רכב? הצביעו והכריעו, אך זכרו, יש לכם הצבעה אחת בלבד, אז השתמשו בה בתבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully