וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי נועדה מאזדה 2 אוטומטית?

ירון אדרי

30.12.2010 / 7:28

זכיינית מאזדה בבריטניה החלה בשיווק המאזדה 2 האוטומטית. קהל המטרה – נהגים בעלי מוגבלויות, מורי נהיגה ותלמידיהם

ישנם פערים עצומים בין התרבות המוטורית שלנו בישראל לזו של בריטניה, ועזבו רגע את כל עניין הספורט המוטורי והמירוצים. הפערים מתגלים גם בחיי היומיום כפי שניתן לראות בהודעה רשמית שהוציאה שם אחת מיצרניות הרכב. מדובר במאזדה שכולכם מכירים, והסופרמיני שלה ה-2 המוכרת אצלנו לא פחות.

השבוע החל בבריטניה שיווק הגרסה האוטומטית של המאזדה 2 עם מנוע ה-1.5 ל', שעד כה נמכרה בשילוב עם תיבה ידנית בלבד. רובכם בוודאי חושבים שהבריטים לא נורמלים שנאלצו עד כה לערבב בעצמם את ידית ההילוכים, אבל שימו לב מה יש להם לומר. "מאזדה מכוונת את המאזדה2 האוטומטית לאנשים בעלי מוגבלויות ולבתי ספר לנהיגה", כך בכותרת ההודעה הרשמית שאינה משתמעת לשתי פנים וגורמת לנו לחשוב, האם יש משהו שאנחנו לא יודעים על עצמנו?

עלות הגרסה האוטומטית בבריטניה 12,370 פאונד, שהם קצת יותר משבעים אלף שקלים. בתמורה להם מקבלים ארבעה הילוכים, רגל ויד שמאל חופשיות (להזכירכם, בבריטניה מעבירים הילוכים עם יד שמאל), צריכת דלק מוצהרת של 15.6 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 146 גק"מ, נתון חשוב מאוד בבריטניה ובעולם בכלל, פחות בישראל.

אנשי מאזדה בממלכה המאוחדת בטוחים כי הסופרמיני תצליח מאוד בעיקר בקרב האוכלוסיות לעיל. בכלל, הם חושבים שלתיבות הילוכים אוטומטיות יש סיכוי טוב להפוך לרבות מכר מתי שהוא בעתיד. לנו נותר לערער אם זה הם הלא נורמלים שלא נאמר סוטים בהשוואה אלינו או שמא זה אנחנו. מעניין כיצד הם יגדירו את המאזדה 2 סדאן אם יחליטו שגם לה יש קהל יעד מתאים.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully