וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש למשרד התחבורה - דן הראל

ירון אדרי

29.12.2010 / 16:31

שר התחבורה ישראל כץ מינה את האלוף במילואים דן הראל לתפקיד מנכ"ל משרדו. יחליף את יעקב גנות שעבר למשרד לבטחון פנים

האלוף במילואים דן הראל יהיה המנכ"ל הבא של משרד התחבורה, כך מודיע היום (רביעי) שר התחבורה ישראל כץ. הראל בן ה-55, נשוי ואב לשתי בנות ובן, יחליף את יעקב גנות אשר כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה בשנה וחצי האחרונות. גנות הודיע לאחרונה כי יעזוב את תפקידו לאחר שמונה לשמש כמנכ"ל המשרד לבטחון פנים.

הראל מגיע מרקע צבאי של 36 שנות שירות בהן עבר שורה ארוכה של תפקידי פיקוד מטה. לתפקידו האחרון כסגן הרמטכ"ל הוא התמנה ב-2007, לאחר פרישתו של משה קפלינסקי. קודם לכן היה הראל נספח צה"ל בארה"ב, תפקיד אליו עבר לאחר שסיים את כהונתו כמפקד פיקוד הדרום.

עוד בעברו היה הראל המזכיר הצבאי לשרי הביטחון איציק מרדכי, משה ארנס ואהוד ברק וכן ראש אגף מבצעים במטכ"ל. בהכשרתו הצבאית עבר קורס מח"טים, קורס מתקדם לקציני תותחנים בצבא ארה"ב והוא סיים בהצטיינות תואר ראשון בתוכנית המיוחדת במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה.

לדברי משרד התחבורה, החליט השר כץ על מינויו של הראל לתפקיד בשל ניסיונו הרב בניהול מערכות גדולות ומורכבות. כץ הביע את ביטחונו כי "הראל יסייע להוביל את מהפכת התחבורה שמקדם בימים אלה משרדו באוויר, בים וביבשה, מהפכה שתשפיע על איכות חייהם של כל אזרחי ישראל". הראל יכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully