וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי תפתיע בז'נבה

9.1.2011 / 7:13

תחשוף בתערוכת הרכב השוויצרית מכונית על מהפכנית וחדשה. האם זו היורשת המבוששת ל-612 סקאלייטי ולמה בפורשה לא חוששים?

מה מבשלת פרארי לתערוכת הרכב בז'נבה? כלי-התקשורת בצרפת עסוקים בשאלה זו, לאחר שבימים האחרונים צוטט יו"ר פרארי לוקה די מונטזמולו בעיתון הצרפתי ל'אקיפ', באומרו כי פרארי תציג באירוע המוטורי מכונית על "שטרם נראתה כמותה מהיצרנית". הבוס בן ה-63 אף הוסיף כי "היא תהיה מאוד מיוחדת".

הספקולציות בכל אופן נרחבות, אך ככל הנראה תציג פרארי כלי-רכב במרכב מסוגנן, ייתכן שוטינג-ברייק (סטיישן-ספורט), המותאם אל מערכת חשמל ובנזין (היברידי). "אתם תראו כיצד פרארי מסתגלת לשינויים בעולם. תנאי האקלים בתעשיית הרכב מצריכים שינוי בחשיבה וכך נעשה", הדגיש מונזטמולו.

ההימור הבטוח ביותר יהיה רכב חמוש במנוע היברידי או דגם רעיוני בעל הנעה חשמלית טהרנית. בשלוש השנים האחרונות פרארי הקפידה לייצג עצמה בתערוכות בליווי רכבי ראווה בטכנולוגיה ידידותית לסביבה: אשתקד הייתה זו ה-599 HY-KERS שצוידה במנוע 6.0 ל' ויחידה חשמלית, ומאוחר מכך תערוכת פריס קיבלה את פניה של הקליפורניה הפתוחה עם מנגנון 'עצור וסע', מערכות קירור מתוחכמות ועוד.

אולם, היות ובפרארי מדברים על מכונית בייצור סדרתי, ייתכן כי ז'נבה תהפוך לקרקע הזנק עבור אב-טיפוס ליורשת ה-612 סקאלייטי. מכונית זו בעלת הסידור ישיבה לארבעה אנשים בגודל ממוצע, מיוצרת מאז 2004 ללא שינויים דרסטיים במרכיביה. מכאן, שלמעט מהדורות קיצוניות לדגמים קיימים (458 איטליה) החברים במארנלו יחשפו טכנולוגיות ידידותיות לסביבה במטרה להרגיע את בכירי האיחוד האירופי המפקחים על תקנות ה-CO2.

מי שכבר כעת ממתינה לה מהעבר השני של המתרס היא פורשה הגרמנית, העתידה לשוב אל תערוכת דטרויט לאחר תקופת היעדרות ממושכת. המותג משטוטגרט מלטש את ה-918 ספיידר החשמלית לקבלת פנים אמריקנית בסוף חודש ינואר ואף מציין כי לצידה תהיה מכונית ראווה נוספת במרכב קופה, וכן אולי רמז עבה ל-911 חדשה בעוד כשנה (מנוע בסיס מוקטן ל- 3.4 ל' ו-350 כ"ס). איטליה מול גרמניה, גרסת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully