וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: יד ראשונה, משוטר

30.12.2010 / 18:40

משטרת ישראל מעמידה למכירה מאות כלי רכב שהיו בשירות המשטרה, כחלק מרענון צי הרכב המשטרתי

ביום שישי (31.12.10) תערוך משטרת ישראל מכירה פתוחה למאות כלי רכב שהיו בשירות. כך לדוגמה, ניתן למצוא במכרז כלי רכב בני שלוש וארבע שנים בלבד, אשר חלק ניכר מהם אינם כלי רכב מבצעיים ומצבם טוב: מאזדה לנטיס ודמיו, פולקסווגן פאסאט, טויוטה קורולה, פורד פוקוס, יונדאי טרקאן, סקודה אוקטביה, סובארו B4 ועוד דגמים רבים ממגוון שנתונים ונפחי מנועים כולל כלי רכב מסחריים, טנדרים, עגלות נגררים, קטנועים ואופנועים.

כלי הרכב המוצגים החל מה-31 לדצמבר 2010 שעה 8:00 ועד ה-04 בינואר 2011 בשעה 16:00, בימים ו' עד ג' בין השעות 08:00 עד 16:00, וביום ו' בין השעות 08:00 עד 12:00 במגרש המכרזים של משטרת ישראל בבית דגן – מדור רכב – צומת בית דגן.

משטרת ישראל מקווה להגדיל את הכנסותיה ממכירות כלי רכב אלו על ידי מכירת כלי רכב צעירים יותר ופתיחת המכירה לציבור הרחב. לדברי אגף הלוגיסטיקה של משטרת ישראל, אם בעבר היו פוקדים את מגרש הרכב רק סוחרים, אשר היו רוכשים את הכלים בעיקר לפירוק לחלפים, הרי שכיום פוקדים את מגרש המכירות בבית דגן יותר ויותר אנשים פרטיים אשר מגיעים להתרשם ומגישים הצעות.

מגרש הרכב כולל גם חידושים טכנולוגיים כמו עמדות מחשב אשר מאפשרות צפייה ובחינה של היסטוריית הרכב לרבות טיפולים, תקלות וספר הרכב. עד יום רביעי הקרוב מצפה המשטרה למכור למעלה מ-250 כלי רכב.

בשרות משטרת ישראל צי של למעלה מ-5000 כלי רכב, אשר במשך שנים התקשו לחדש אותו בזמן. הסכם עם משרד האוצר משנת 2006, מגדיר החלפה של כלי הרכב כנהוג ביתר משרדי הממשלה מדי ארבע שנים. כיום, כאשר כל צי הרכב נכנס לתהליך ההחלפה המסודר, צופה המשטרה גידול ניכר של עשרות אחוזים ממכירות כלי הרכב, אשר נעשות באמצעות מנהל הרכב הממשלתי. בעבר היו כלי רכב שאמורים לסיים את חייהם מועברים ליחידות אחרות כדי להשלים תקנים. ההסכם החדש מיתר צורך זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully