וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בעולם הרכב

רכב

1.1.2011 / 9:51

מי צריך נתיב מהיר, פלואנס דיזל במבחן, הוסקווארנה TE125, תי'נק צומחת, טופ-גיר, והדקאר יוצא לדרך. סיכום השבוע בעולם הרכב

הנתיב המהיר לכיס שלכם

הציבור נמק בפקקים והציבור ישלם. שר התחבורה אמנם מקדם רפורמות רבות, אך הפעלת הנתיב המהיר בכביש 1 היא דוגמא נוספת, מקולקלת, כיצד לא לטפל בבעית סתימת העורקים על כבישי ישראל אלא לגבות בעבור פתיחתן הנקודתית תשלום כספי בתעריף משונה. מישהו הלא צריך להרוויח מזה, וודאי שלא האזרח הקטן.

הקטנה שחושבת בגדול

ת'ינק הנורווגית מציידת את המכונית הקטנה של בעוד שני מושבים בתא הנוסעים. מנוע חשמלי וזעיר מספק לה טווח נסיעה מצוין של 200 ק"מ ומהירות מרבית של 100 קמ"ש. סימפטית וחמודה מחפשת תקעים.

זורמת עם זה

מכוניות דיזל משפחתיות. אנחנו לא קונים אותן. הפלואנס דיזל הידנית הגיעה אלינו למבחן דרכים ועמדה בכל המטלות השגרתיות ללא קושי. אלמלא האחות הבנזינית שלה מנוע 2.0 ל' ו-140 כ"ס, קל היה להמליץ עליה לבחירה הפרטית. בינתיים היא תענה על דרישותיהם של נהגי המוניות.

משלמים יותר באוטובוס

תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית מתייקרים ביחס לעלייה במחירי הדלק. החל ממוצאי-שבת משלמים שלושה אחוזים נוספים לכל נסיעה, משמעותם עוד 20 אגורות. עדכון התעריפים הנוכחי אינו כולל את הנסיעה ברכבת ישראל. תעריפים אלו צפויים להתעדכן רק בחודש פברואר 2011, אף הם בשיעור אחוזי עליית המדד. המחירים עולים, האיכות בקושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האסקי-היי

על רקע הגעתו של ההוסקווארנה TE125, נערי התיכון החלו מגייסים כל שקל למטרה. קובי ליאני נדד איתו לנסיעת מבחן ראשונה בישראל וסיכם שמדובר באחת ההפתעות הגדולות ביותר בקבוצת ה-125 סמ"ק. יחד עם מחיר מפתה - 25 אלף שקלים, אפשר לומר שזה האופנוע לצעירים הכי אמיתי שיש כאן.

בהילוך גבוה

לפני כמה חודשים צולם חלק מהספיישל לחג-המולד של תכנית הרכב הבריטית טופ-גיר בישראל. ג'רמי קלארקסון מנחה תוכנית הרכב המיתולוגית טוען שהנוף הנשקף מכביש מבוא חמה, בסמוך להר-נמרון, הוא מהיפים שראה בחייו. היו לו עוד כמה יציאות עוקצניות, אבל בשביל זה תצטרכו לצפות בתכנית. קפטן סלואו עדיין מחלים מהטראומה, תרתי-משמע.

מבחן ארוך טווח בשבועיים

היום יזנק לדרכו מירוץ הדקאר 2011 מבירת ארגנטינה בואנוס איירס. 430 אופנועים, טרקטורנים, מכוניות ומשאיות נרשמו לאתגר המפרך שיוביל אותם לאורך 9,500 ק"מ עד לגבול הצפוני של צ'ילה ובחזרה לבואנוס איירס בשבועיים. האלוף המכהן קרלוס סיינז ינסה לשמור על תוארו ועל כבוד קבוצתו פולקסווגן אל מול מכוניות ב.מ.וו ומיני אחת. באופנועים שוב ינסו אפריליה, ימאהה ואחרות לנשל את KTM ממעמדה כאלופה הנצחית. כאן המקום לאחל בהצלחה לצוות הישראלי יזהר ערמוני ואביב קדשאי במכונית מס' 373.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully