וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CTS-V מחזיקה מעצמה

1.1.2011 / 9:24

סדנת רכב אמריקנית תסדר לכם 630 כ"ס בקדילאק CTS-Vבתמורה לסכום צנוע. הם עדיין לא סגורים על התאוצה ל-100 קמ"ש

קדילאקCTS-V לקחה את המונח סלוניות אמריקניות מהודרות וזרקה עליו ערימה של טכנולוגיות, חוצפה וצמיגים ענקיים. כל סדנאות הרכב בארה"ב התלבשו עם קיט מסוג כזה או אחר לשפר את עוצמותיה הקיימות מהמפעל (556 כ"ס, 0-100 קמ"ש ב-3.9 שניות, מהירות מקסימלית עומדת על יותר מ-300 קמ"ש) כדי שהגרמנים לא יניחו שרחובות אמריקה נרדמו בשמירה.

לא מעט כסף עולה ה-CTS-V בישראל, יותר מ-600 אלף שקלים. מעלות כזאת עלול להשתמע שסטים משופרים יקרעו לנהגים את הארנק ולא ישאירו כסף לדלק, אבל לא תמיד כך הדבר. הנה למשל סדנת 'Wait4Me Performance' הרכיבה חבילה מוזלת שמתאימה למי שנשאר קצת עודף בצד ומעוניין לשדרג את הקיים, כאשר המחיר בסך הכול 3,000 יורו שהם, כ-14,500 שקלים לפני מס. אז מה מקבלים בתמורה?

המודיפקציה של המנוע הקדמי שמקורו מקורבט ZR1 – נפח של 6.2 ל' V8, עיקרה עדכונים במערכות הניהול וכמה מכללים תומכים. שבב מאוד לא שגרתי של הסדנה מעלה את ההספק ל-630 כ"ס ומשנה את יחס הגדישה כלפי מעלה ב-0.4 באר נוספים. בנוסף לכך, מערכת היניקה הוגדלה משמעותית לשיפור נשימת המנוע בתחומים הגבוהים ותכונות מעודכנות חוללו כמה שינויים בחטיבת הכוח.

הסדנה בודקת בימים אלה את זמני המיאוץ של המכונית ל-100 קמ"ש, כך שלא נוכל לדעת בוודאות לפי שעה כמה היא מהירה יותר על פני המכונית הסדרתית עד להודעה הרשמית. לרדת מ-3.9 שניות זו בהחלט אפשרות עם עוצמה כזו, אולם נקווה שבעתיד תשודך לחבילה גם מערכת מתלים טובה יותר, ואם אפשר אז רצוי במחיר דומה.

קאדילאק CTS-V  משופרת מסדנת  Wait4Me performance. אתר יצרן
קאדילאק CTS-V משופרת מסדנת Wait4Me performance/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully