וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד צ'ירוקי החדש בישראל

2.1.2011 / 13:14

מכשירי תנועה החלה בשיווק הגרנד צ'ירוקי החדש לו מנוע בנזין עם 282 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית. החל מ-269 אלף שקלים

באירוע עיתונאים שהתקיים היום (ראשון) השיקה מכשירי תנועה יבואנית מותגי קרייזלר לישראל את הגרנד צ'ירוקי החדש, דור רביעי לצ'יף הוותיק של ג'יפ. הצ'ירוקי מבשר על שנת הדגם 2011 ולקראת עלייתן של מכוניות נוספות השנה מהקונצרן, ביניהן קרייזלר 200 מחליפת הסברינג שתגיע בקיץ וקרייזלר 300 שתגיע ברבעון האחרון. עוד נמסר כי ג'יפ רנגלר מצויד במנוע טורבו-דיזל חדש יגיע ביוני יחד עם גרסת הדיזל לצ'ירוקי.

הגרנד צ'ירוקי הוא הרכב המושקע ביותר עבור הקונצרן האמריקני, שעדיין שרוי בתהליכי התאוששות בפיקוחה של פיאט. לדברי החברה, מדובר בדגם הפנאי-שטח המוכשר והטכנולוגי ביותר מאז שנוסדה הסדרה לפני קרוב ל-20 שנים. כל מכלליו שודרגו, לרבות העיצוב החיצוני, הממדים, מערכות ההינע, האבזור והציוד הבטיחותי.

בחזית אוכלס מנוע בנזין מסדרת 'פנטאסטאר' של קרייזלר בנפח 3.6 ל' המפיק 282 כ"ס ב-6,350 סל"ד ו-35.3 קג"מ ב-4,300 סל"ד. אמנם נפח המנוע מצומצם לעומת הדור היוצא (3.7 ל'), אך במסגרת העדכונים מוזנק הספקו מ-193 כ"ס בעבר. השידוך הוא לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה המעבירה את הכוח לכל הגלגלים. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-6.25 ק"מ לליטר והתאוצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-9 שניות.

גם בממדים ובקווי המתאר שינויים בגודל ובצורה החיצונית. בסיס הגלגלים צומח ביותר מ-12 ס"מ אל 2.91 מ', וזה בהחלט ניכר על פי המרחב המרווח במושבים האחוריים והחלל בין שתי השורות. ביתר ממדיו שינויים קלים כשאורכו כ-4.82 מ', הרוחב 1.94 מ' וגובהו נישא אל כ-1.77 מ'. משקלו 2.1 טון ותא המטען מכיל נפח של 782 ל' ללא קיפול המושבים מאחור.

תומכת בצ'ירוקי מערכת הנעה כפולה עם אופציה בתשלום למתלי אוויר. במערך הבטיחות האקטיבי נמנה בקרת מדרון, יציבות, סיוע לבלימה, מנגנוןERM למניעת התהפכות ועוד. אל השטח הוא פונה עם מרווח גחון של 22 ס"מ, זווית גישה של 26 מעלות ונטישה של 24 מעלות. כל הדגמים חמושים במערכת השטח 'סלקט טראק 2' והילוך כוח.

בארץ ישווק הצ'ירוקי 2011 בשתי רמות גימור: 'לרדו' ו'לימיטד'. האחרון, הבכיר שבהם, מגיע עם חיפויי עור למושבים (מחוממים), גג שמש המכסה 75 אחוזים משטח התקרה, מערכת שמע עם שמונה רמקולים (שישה בדגם הרגיל) ודיפונים מהודרים. מחיר גרסת הבסיס 'לרדו' עומד על 269 אלף שקלים בעוד הגרסה המאובזרת מוצעת ב-319 אלף שקלים. עבור מתלי האוויר (חמישה מצבים מתכווננים) נדרשת תוספת של כ-30 אלף שקלים.

בקצה העליון משווקת חבילת ה'אוברלנד' העמוסה בציוד וזו תהיה שלכם בתמורה לכ-389 אלף שקלים. במפרטיה תמצאו מרקם מיוחד למושבים, גלגל-הגה מצופה עץ (כולל חימום) ותוספות מגוונות. נציין כי מותג ג'יפ ובעיקר הגרנד צ'ירוקי הם הנמכרים ביותר בישראל בענף הייבוא האישי, ותג המחיר החדש בהחלט תחרותי. במכשירי תנועה מקווים למסור כ-500 יחידות מהגרנד צ'ירוקי במהלך שנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully