וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סופרבייק חשמלי, הפעם מבלגיה

8.1.2011 / 12:02

חברת PROJECT7 הבלגית חושפת פרטים ראשונים אודות ה-X01, סופרבייק חשמלי חדש למירוצים. ה-MISSION R לא לבד

זמן קצר לאחר שחשפנו בפניכם את אופנוע הסופרבייק החשמלי MISSION R, הבלגים משיבים מלחמה עם הרשמה למירוצי ה-TTXGP לאופנועים חשמליים, עם כלי משלהם. הסופרבייק הבלגי של PROJECT7 עונה לשם X01 ולדברי החברה (מתמחה בפיתוח מערכות הנעה חשמליות), תהליך הפיתוח הארוך לאופנוע המירוץ עומד בשלבי סיום.

לדבריהם, האופנוע החדש יציג בצורה המוחשית ביותר את היעילות והתחכום של מערכותיהם על שני גלגלים. הנתונים העכשוויים מדברים על מנוע חשמלי בהספק של 135 כ"ס קבוע או כוח מתפרץ לזמן קצוב של 150 כ"ס ומומנט גבוה של 18.7 קג"מ הזמין כבר מהסל"ד הראשון או מומנט מפלצתי בכל קנה מידה לפרק זמן קצר של 41.6 קג"מ. את הכוח המזין יקבל המנוע מסוללה חדשנית שמאפשרת טעינה ופריקה מהירה בהספק של 12.6 קו"ש.

כיאה לאופנוע מירוץ, ה-X01 מצויד בכל מה שצריך כדי להיות רייסר אמיתי - שלדה העשויה מסיבי פחמן, מרכז כובד נמוך, בולמים ובלמים של החברות המובילות ועוד. נתוני ביצועים היצרנית הבלגית עדיין לא מוסרת, אך לדבריה, עם משקל כללי של 200 ק"ג והמומנט האדיר, הוא צפוי להיות מהיר כברק.

החידוש העיקרי באופנוע זה הוא שאת הסוללות שלו ניתן לפרק במהירות כדי להחליפן באחרות טעונות במהלך מירוץ, כדי לשמור על הרצף התחרותי. יעבור זמן רב בטרם נראה את האופנוע הזה על הכביש הציבורי, אך יהיה זה מעניין מאוד לראות את הזירה החשמלית צוברת תאוצה ומתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully