וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג אופל מושק רשמית בישראל

3.1.2011 / 11:07

המותג הגרמני מושק רשמית תחת היבואנית החדשה, קבוצת שלמה. היצע הדגמים הראשוני כולל את הקורסה, אסטרה ואינסיגנייה

קבוצת שלמה הזכיינית החדשה של מותג אופל הגרמני, השיקה היום (שני) רשמית את תחילת השיווק בישראל. אולם המכירה המרכזי יהיה ברחוב המסגר 30 בתל אביב ואליו יצטרפו עשרות אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ שיפתחו במשך השנה. עוד לרשות החברה מטרה לוגיסטי ושירותי מסירת רכב חדש במתחם החברה החדש בצריפין.

"זו תחילתה של דרך חדשה עבורנו ועבור אופל", כך אומר מנכ"ל היבואנית החדשה אסי סמלצר. "בתוך שלושה חודשים הקמנו מערכת ייבוא שלמה דרך שיווק, כח אדם, שירות טכני ואפטרסייל". לדבריו מצטרף שותפו לתפקיד אילן טל שמוסר כי החברה תעבוד על פי שיטת "5X5X5". "יעד החברה לשנה הראשונה הוא מכירת 5,000 כלי רכב, בשנה השנייה לתפוס נתח של חמישה אחוזים מהשוק (מעל ל-10,000 מכירות – ק.ל) ובשנה השלישית להיות המותג החמישי בגודלו בישראל. עם ההיצע הקיים אנחנו מסוגלים לכסות 70 אחוזים משוק הרכב בישראל ובשנים הקרובות גם נגיע למקום השלישי בישראל", כך לדבריו.

ההיצע הראשוני של אופל בישראל יכלול את הקורסה, אסטרה ואינסיגינייה. הדור הרביעי לסופר מיני נמכר בשנה האחרונה בכמויות נאות תחת היבואנית הקודמת UMI. שלמה תמשיך בשיווק המכונית שעברה מתיחת פנים ממש לאחרונה כדי לחזק חדירתה אל פלח המכוניות הקטנות. מחירה יעמוד על 100 אלף שקלים ברמת האבזור הגבוהה ביותר, עם מנוע 1.4 ל' 100 כ"ס ותיבה אוטומטית. ביבואנית צופים מכירתן של 1,500 יחידות ב-2011.

האסטרה שטרם שווקה אצלנו בדורה החדש, תגיע כדי להתמודד מול פולקסווגן גולף ודומותיה בסגמנט הקומפקטי. היא תשווק עם שני מנועי בנזין, 1.6 ל' 115 כ"ס ו-1.4 ל' טורבו 140 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית ועם רשימת אבזור ארוכה. מחיר גרסת ה-1.6 ל' יעמוד על 125 אלף שקלים ו-135 אלף שקלים יהיה מחירה של ה-1.4 ל' טורבו. שלמה תציע גם גרסת בסיס עם תג מחיר תחרותי יותר של 122 אלף שקלים. עוד תגיע לישראל גרסת הסטיישן (טורר) במחיר של 129 אלף שקלים וגרסת סדאן צפוייה לסוף שנת 2012. צפי מכירות האסטרה לשנת השיווק הראשונה הוא 2,750 יחידות.

ספינת הדגל של אופל היא המשפחתית הגדולה אינסיגניה. לישראל היא תגיע בגרסאות ארבע וחמש דלתות וכן בגרסת סטיישן (טורר) עם מנוע 2.0 ל' טורבו בנזין לו 220 כ"ס. המחירים יחלו ב-175 אלף שקלים לסדאן, 178 אלף שקלים למרכב החמש דלתות ו-185 אלף שקלים לסטיישן. צפי המכירות השנתי הוא 750 יחידות.

מכירות אופל בישראל יחלו ב-12 בינואר. היבואנית החדשה תעניק לכל כלי הרכב שלוש שנות אחריות, כאשר ברמת השיווק יוצעו מימון בסך של עד 100 אחוזים מערך המכונית, טרייד-אין ושירותי ביטוח. כמי שמחזיקה בחברת הליסינג הגדולה ביותר בישראל, תציע קבוצת שלמה גם שירותי ליסינג פרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully