וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי ברנר, הלך לעולמו

4.1.2011 / 7:05

עוזי ברנר, ממייסדי 'עופר אבניר', הלך לעולמו אמש בגיל 78 ויובא למנוחות היום (שלישי) בקיבוץ עינת

עוזי ברנר, ממייסדי חברת 'עופר אבניר' יבואנית הדו גלגלי השניה בגודלה בישראל, הלך לעולמו בגיל 78. ההלוויה תתקיים ביום שלישי ה-4.1.11 בשעה 14:00 בקיבוץ עינת.

עוזי ברנר נולד ב-9 אוגוסט 1932 בכרכור, שם גדל והתחנך. את שירותו הצבאי עשה כקצין בחיל האוויר בתפקידי מודיעין שדה והשתחרר בדרגת רב סרן. בשנת 1958 נשא לאישה את אביבה, ובשנות ה-60 הצטרף לשלום שיינפלד ז"ל לניהול חברת צבי תעשיות אופנועים בע"מ, חברה שהפכה להיות 'עופר חברה לרכב בע"מ', ולימים ל'עופר אבניר' אותה ניהל במשותף יחד עם ברוך עוזיאל וצחי גילון. היום מועסקים בחברה כ-200 עובדים.

ברנר ז"ל היה מחלוצי תחום הדו-גלגלי בישראלי, ייבא את הבי.אס.אי הראשון לארץ ואת הפיאג'יו וספה. בשנות ה-80 פתח את הדלת לשוק המזרח הרחוק כשהביא לארץ את מותג סוזוקי מיפן ובשנות ה-90 את קימקו הטייוואני. ברנר ז"ל שהיה המפיץ הוותיק ביותר של מותג פיאג'יו בישראל, החל משנת 66, שימש כמנכ"ל משותף עם צחי וברוך עד יומו האחרון והמשיך לפקוד את משרדי החברה עד לפני מספר שבועות.

ברנר ז"ל כיהן שנים רבות כיו"ר איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי בישראל, היה פעיל מאוד בענף, תרם רבות לקידומו ואצר ידע רב בתחום. הותיר בלכתו את אשתו אביבה, את שלושת ילדיו, אורי, טלי ודני ושישה נכדים. טלי ודני ממשיכים את דרכו בחברת עופר אבניר.

יהי זכרו ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully