וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקנטו מתקרבת לישראל

4.1.2011 / 9:58

קיה משחררת תמונות חדשות למיני העממית פיקנטו. תשווק בישראל באביב עם מנועי 1.0 ו-1.2 ל' בשידוך אל תיבה ידנית או אוטומטית

קיה ממשיכה בחידוש שורותיה לשנה הקרובה. שבועות לאחר הצגת הטיזר המאוייר של הפיקנטו, מופצות כעת התמונות הרשמיות הראשונות למכונית המיני הזעירה של היצרנית הדרום קוריאנית. בכורתה האירופית עתידה להתקיים בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ, ומעט מאוחר מכך תגיע לישראל - ברבעון השני של השנה. כך מוסרת היבואנית טלקאר.

קיה בוחרת שלא לפרסם בשלב זה את מידותיה, אולם נציין שאלה יהיו דומות מאוד לקבוצת המיני המוזלת. הדגם היוצא מיוצר משנת 2004 ומתהדר באורך של 3.5 מ' ורוחב של 1.59 מ'. בסיס הגלגלים מיוצב על 2.3 מ' (פלטפורמה מקוצרת של יונדאי גטס) ומשקלה פחות מ-900 ק"ג. היא זכתה לשתי מתיחות פנים כשהאחרונה שבהן התרחשה ב-2007 וכללה החלפת בתי התאורה בחזית ועיגול דפנותיה החיצוניות. על עיצובה חתום כמובן פיטר שרייר, מעצב אודי לשעבר.

הבשורה על הגעתה ארצה נתמכת בנתונים מעט יותר מפורטים. מהיבואנית הישראלית נמסר כי הפיקנטו תשווק בארץ חמושה במנוע בנפח 1.0 ל' (כ-70 כ"ס) שלושה צילינדרים או מנוע 1.2 ל' בהספק מעט יותר גבוה של כ-85 כ"ס. השידוך הוא לתיבות אוטומטיות ארבעה הילוכים או ידניות להן חמישה יחסי העברה. צריכת הדלק תעמוד על כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully