וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקאר: גם הסטייג' השני של סיינז

ירון אדרי

4.1.2011 / 10:02

אלוף הדקאר מנצח גם את הסטייג' השני של הראלי המפרך ומגדיל את הפער מפטרהאנסל. דפרה ראשון באופנועים

אלוף הדקאר 2010 קרלוס סיינז מנצח גם את הסטייג' השני של מירוץ ראלי דקאר שהסתיים אמש (שני) בשעות הערב המאוחרות שעון ישראל. הספרדי של פולקסווגן סיים ראשון את הקטע התחרותי בן ה-222 הק"מ עם זמן של 3:10.48 שעות. בכך הוא מגדיל את הפער בפסגה מיריבו סטפן פטרהאנסל (ב.מ.וו) שסיים שלישי ל-3:45 דקות. שני בסטייג' הגיע נאסר אל עטייה (פולקסווגן) הממוקם כעת במקום השלישי הכללי בפיגור של ארבע דקות מבן קבוצתו.

אלא שיום לא קל עבר על פולקסווגן. נהגה האמריקני מארק מילר היה מעורב בתאונה שהחסירה פעימה מלבבות מנהלי הקבוצה, אולם הוא הצליח להגיע אל קו הסיום, 52 דקות אחרי סיינז. מאז עובדים בקבוצה על תיקון הטוארג מירוץ שלו כדי שיוכל להתייצב לזינוק היום כשהוא מדורג במקום ה-16 הכללי. יום לא קל עבר גם על רובי גורדון לאחר שהאמר מירוץ שלו רשם תקלות חוזרות ונשנות. הצוות הישראלי ערמוני-קדשאי סיימו את הסטייג' במקום ה-98 והם כרגע מדורגים במקום ה-76 הכללי, כמעט שעתיים וחצי מהמוביל.

אצל רוכבי הדו גלגלי מנצח את הסטייג' השני אלוף הקטגוריה בשנה שעבה, סיריל דפרה (KTM). הצרפתי עוצר את השעון בקו הסיום על 3:19.11 שעות, מקדים כמעט בשתי דקות את יריבו העיקרי מארק קומה (KTM). בדירוג הכללי מקדים דפרה את קומה בשתי דקות וחצי. בשאר הקטגוריות, את הטרקטורונים מנצח מרקוס פטרונז'י הארגנטיני (ימאהה) שגם מוביל בדירוג הכללי בקטגוריה. במשאיות מנצח פירדאוס קבירוב הרוסי (קמאז), גם הוא ראשון בדירוג הכללי.

היום בשעות הצהריים (שעון ישראל) יוזנק הסטייג' השלישי שיוביל את המתחרים אל הפרובינצייה הצפונית של ארגנטינה, חוחוי. אורכו של הסטייג' 731 ק"מ, מהם 500 ק"מ מדודים בזמן (521 לכידונאים, 226 למשאיות).

ראלי דקאר 2011. Natacha Pisarenko, AP
תעסוקה לילדים/AP, Natacha Pisarenko

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully