וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: שמונה הרוגים

ירון אדרי

9.1.2011 / 11:08

שבעה בני אדם נהרגו בשבע תאונות דרכים קטלניות שארעו בשבוע הראשון של שנת 2011 והרוג נוסף נרשם בפטירה מאוחרת

אם לא מספיקה העלייה במספר ההרוגים ב-2010, גם השבוע הראשון של 2011 רושם מספרים שליליים. שבעה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון (19/12-26/12) בשבע תאונות דרכים קטלניות שארעו על כבישי ישראל ואדם נוסף בפטירה מאוחרת, כך עולה מנתונים שמפרסמת היום (ראשון) הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. זאת לעומת שישה הרוגים שנרשמו בשבוע הראשון של 2010.

בצהרי יום שני ארעה תאונה חזיתית על כביש 65 בין שני כלי רכב מסחריים ורכב פרטי, במהלכה נהרג אחד הנהגים אדם בשנות הארבעים לחייו.

ביום שלישי בבוקר נהרג אדם בשנות העשרים לחייו בתאונה בין משאית לרכב פרטי על כביש 6403, בין כרכור לצומת שער מנשה.

בשעות אחר הצהריים של יום רביעי נהרג פעוט ביישוב הבדואי רהט לאחר שרכב מסחרי פגע בו והרגו.

הולך רגל בשנות החמישים לחייו נהרג בשעות אחר הצהרים של יום חמישי על כביש 70 לאחר שרכב מסחרי פגע בו. כשעה קודם לכן ארעה תאונה חזיתית על כביש 60 בין שני כלי רכב פרטיים ובה נהרג אחד מהנוסעים, אדם בשנות הארבעים לחייו.

שתי תאונות דרכים קטלניות נרשמו גם אמש. בשעת בוקר מוקדמת ארעה תאונה עצמית על כביש 4 בה נהרג נהג הרכב, אדם בשנות השלושים לחייו. בשעות הערב נהרג הולך רגל בשנות העשרה לחייו לאחר שנפגע על ידי רכב פרטי על כביש 804.

במהלך השבוע האחרון נרשמה פטירה מאוחרת אחת. ביום שלישי נפטר מפצעיו אדם בשנות העשרים לחייו שנפגע בתאונה שארעה ב-29 בדצמבר על כביש 1 בין רכב פרטי לרכב מסחרי. הרוג זה מתווסף למניין הרוגי 2010 שמסתכם כעת ב-388 בני אדם.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כאמור כי בשבוע הראשון של שנת 2011 נהרגו בתאונות דרכים ברחבי ישראל שבעה בני אדם, זאת לעומת שישה בשבוע המקביל ב-2010. מבין ההרוגים, שלושה הולכי רגל לעומת הרוג אחד בסעיף זה אשתקד. מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 30,917 בני אדם מהם 4,868 הם ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully