וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט אוואו החדשה - עכשיו הסדאן

10.1.2011 / 15:23

הדור חדש למשפחתית סדאן הקטנה נחשף בתערוכת דטרויט והוא מציג שיפור גדול ביחס לקודם. אלינו הוא יגיע בחודש מאי

שברולט אוואו, המשפחתית העממית הקטנה, זוכה לעדכון דרמטי בתערוכת הרכב שנפתחה היום בדטרויט. שבועות לאחר שחשפה החטיבה האירופית האוואו הקומפקטית בפריס, משלימים את ההשקה הקולגות מאמריקה ומציגים את המקבילה המקומית עם תא מטען נפרד תחת השם המקומי סוניק סדאן; גולת הכותרת - מנועי בנזין מהקרוז והבטחה להתנהגות כביש מגובשת.

האוואו סדאן נארזה בהופעה חיצונית אגרסיבית הרבה יותר, לפחות מכפי שהיה בדור הראשון הזכור בעיקר כבעל חזות זולה ופשוטה. לא רק התמונות מתארות עד כמה היא תפחה כי אם גם המספרים הרשמיים: אורכה של המכונית מקצה לקצה 4 מ', רוחבה 1.73 מ', בסיס הגלגלים מתייצב על 2.52 מ' והגובה נישא אל 1.51 מ'. תא המטען בעל נפח של 379 ל' ללא קיפול מושבי השורה השנייה.

השדרוגים נמשכים גם אל תא הנוסעים. איכות החומרים, הדפונים וחיפויי המושבים יהיו בתרכובות מוקפדות ואולי יזניקו ברף או שניים את מניותיה של האוואו סדאן בעיני הרוכשים הפוטנצייאלים, ויצמצמו את הפערים בינה לבין הסגמנטים המשפחתיים הבולטים. במרכז הקבינה הקונסולה המרכזית ושילוב לוח המחוונים, הדומה לתצורות המוכרות בשברולט קרוז.

הקרוז אף תספק לאוואו סדאן את האנרגיות להנעת הגלגלים הקדמיים. היחידה הבסיסית מצוידת במנוע ה-1.4 ל' טורבו בנזין המפיק 138 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-1,800 סל"ד. מעליו מנוע ה-1.8 ל' ולרשותו (ללא מגדש טורבו) 135 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-16.8 קג"מ החל מ-3,800 סל"ד. התיבות תהיינה אוטומטיות עם שישה יחסי העברה ולדברי החברה צריכת הדלק הופחתה בשיעור קל, אך טרם פורסמו הנתונים כמו גם משקלה הכללי של המכונית.

האוואו סדאן תחבור למהדורה הקומפקטית באירופה בחודשים הקרובים לאחר בכורתה בתערוכת הרכב בז'נבה. לישראל היא עתידה להגיע בגרסת הסדאן בעיצומו של האביב עם הגעה משוערת בחודשים מאי או יוני, כך מפי היבואנית לישראל UMI.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully